abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207147552
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Vaccinatiegraad bij de oudjes schijnt nogal laag te liggen en dan heb je ook nog eens dat hun eigen vaccins minder goed werken
Ook totaal geen natuurlijke immuniteit, tegen de tijd dat wij omikron kregen was de helft al besmet geweest of afgestorven of had een of meerdere vaccinaties gekregen.

Zolang zich maar niet weer een of andere mutatie opdoet die de hele boel overhoopgooit en ons terug bij af brengt.
blablablabla
pi_207147621
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook totaal geen natuurlijke immuniteit, tegen de tijd dat wij omikron kregen was de helft al besmet geweest of afgestorven of had een of meerdere vaccinaties gekregen.

Zolang zich maar niet weer een of andere mutatie opdoet die de hele boel overhoopgooit en ons terug bij af brengt.
Voor Wuhan in lockdown ging zijn miljoenen mensen uit die regio gevlucht en uitgewaaid over heel China. Er kan gewoon bij een aanzienlijk deel natuurlijke immuniteit zijn, omdat ze asymptomatischen nooit hebben meegenomen in hun tellingen kunnen dat er honderdduizenden zijn geweest die zich over de rest van China hebben verspreid, de test capaciteit was initieel ook beperkt, dus we weten niet hoe het precies zit.

Gezien grote uitbraken buiten Wuhan zijn uitgebleven, en het virus er niet endemisch werd, zou het ook heel erg kunnen meevallen.
Ik hoop het iig.
pi_207147723
quote:
8s.gif Op maandag 19 december 2022 16:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Waarom zie ik dan geen foto's van taart?
Afleidingsmanoeuvre.
pi_207147840
China is ook wel gelijk compleet omgedraaid. Had vanmorgen contact met een besmette Chinees maar die gaat morgen weer aan t werk want ze hoeven niet in isolatie. Nu is die behoorlijk ziek dus bleef vandaag maar thuis maar morgen gaat die gezellig naar zn collega's.
Misschien dat iemand nog even moet zeggen dat we meer als die Aziaten moeten zijn want dan hadden we hier niet zo'n probleem gehad. :')

Maar goed, crematoria draaien daar overuren dus wellicht dat ze straks wat meer beweegruimte hebben ook,
Go hard or go home
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 16:44:25 #230
236264 crew  capricia
pi_207147870
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:40 schreef Noek het volgende:
China is ook wel gelijk compleet omgedraaid. Had vanmorgen contact met een besmette Chinees maar die gaat morgen weer aan t werk want ze hoeven niet in isolatie. Nu is die behoorlijk ziek dus bleef vandaag maar thuis maar morgen gaat die gezellig naar zn collega's.
Misschien dat iemand nog even moet zeggen dat we meer als die Aziaten moeten zijn want dan hadden we hier niet zo'n probleem gehad. :')

Maar goed, crematoria draaien daar overuren dus wellicht dat ze straks wat meer beweegruimte hebben ook,
Ja. Dat had best gefaseerd gedaan kunnen worden. Plus wat betere vaccins voor de ouderen enzo.
Wat ik zo aan beelden voorbij zie komen, word ik niet vrolijk van.
Overspoelde ziekenhuizen en crematoria. Yak. Dejavu.
Waarom leren ze daar niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207147916
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 16:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat had best gefaseerd gedaan kunnen worden. Plus wat betere vaccins voor de ouderen enzo.
Wraak van Xi. Dit is wat jullie wilden toch? Hier is jullie vrijheid. "Verkiezingen" zijn nu toch net achter de rug dus jullie maken me niks.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 16:49:27 #232
236264 crew  capricia
pi_207147929
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2022 16:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wraak van Xi. Dit is wat jullie wilden toch? Hier is jullie vrijheid. "Verkiezingen" zijn nu toch net achter de rug dus jullie maken me niks.
Zou me niets verbazen. Wat een leed. Man man.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 december 2022 @ 17:07:46 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207148170
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2022 16:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Denk niet dat het zo ligt, ze waren veel te bang dat die protesten uit de hand zouden lopen.
pi_207148264
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:27 schreef Salina het volgende:

[..]
Ja, dit ja. Iemand zei ook tegen mij, je moet meer vitamine C in je lichaam krijgen. Dus ik twee bananen in mijn oren gestopt, maar kan niet zeggen dat mijn verkoudheids- en gehoorklachten daar meteen minder van werden helaas.

Ondertussen wel bijna helemaal klachtenvrij, na twee weken. Klein beetje neus/oorklachten nog.

Sterkte @:dick_laurent voor vrouwlief en straks voor jou, mocht je ook (weer) besmet raken.
[..]
[ afbeelding ]
nu ben je bijna klachten vrij, maar de kans dat je over een maand weer wat anders krijgt, blijft aanwezig.
pi_207148272
quote:

De Chinezen brengen toch helemaal geen beelden naar buiten?
Waar vind ik deze vrije Chineze nieuwsgaring?
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 17:42:14 #236
236264 crew  capricia
pi_207148559
twitter

Het zijn (volgens mij) geen oude beelden. Ik ken ze ieg nog niet.

En hier een draadje.
twitter

Kan me ook zo voorstellen dat als je Omicron en masse op een oudere ongevaccineerde bevolking loslaat, dat het wel problemen kan gaan geven.

Een grote faal dat land. :{

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 19-12-2022 17:51:39 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 december 2022 @ 17:52:29 #237
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_207148688
quote:

[..]
Vaccinatiegraad ging niet veel hoger worden omdat de ouderen de regering niet vertrouwen, en gezien de acties de laatste tijd van die regering niet zo raar.
En het loslaten, tja als je eerst met harde hand alles onder controle houdt, maar er dan toch protesten komen waar je ordediensten onder de voet worden gelopen, je meer ordediensten inzet om de orde te herstellen maar door de beelden die niet te censureren waren op andere plekken ook protesten uitbraken moet je een keuze maken, of het leger inzetten om proberen alle protesten te beteugelen, met als gevolg door het inzet van het leger dat je ook verspreiding gaat krijgen, en het gigantische risico dat er nog meer protesten komen, er zijn best wat gebieden waar achtergestelde groepen, denk aan Oeigoeren ook wel gewapend de strijd aan willen gaan, als dat gebeurd dan heb je opeens je bevolking in opstand en geen ordediensten die dat kunnen beteugelen.

Maar uiteindelijk krijgt de regering natuurlijk wel de deksel op de neus, want als het nu heel erg fout gaat, en dat gaat het gezien je in het begin van de winter dus stopt met de strenge handhaving en dus extra veel mensen vatbaar zijn dan ga je de volgende keer de bevolking niet meer meekrijgen, alleen al omdat ze natuurlijk ook de voorbeelden uit de rest van de wereld hebben gezien die al veel eerder van de maatregelen af waren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_207148750
Ironisch hoe dat hele zero covid gebeuren terugslaat als een boemerang terwijl wij er van af zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 17:56:11 #239
236264 crew  capricia
pi_207148765
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ironisch hoe dat hele zero covid gebeuren terugslaat als een boemerang terwijl wij er van af zijn.
Ik mag hopen dat door dit faalbeleid van de Chinese overheid we niet een of andere idiote variant krijgen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207149003
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 17:42 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

En hier een draadje.
[ twitter ]

Epoch Times wordt gezien als een bron van misinformatie.
pi_207149032
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 17:42 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

En hier een draadje.
[ twitter ]

Kan me ook zo voorstellen dat als je Omicron en masse op een oudere ongevaccineerde bevolking loslaat, dat het wel problemen kan gaan geven.

Een grote faal dat land. :{
Misschien wilden ze wel gewoon goedkoop van de oudjes af?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207149127
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 17:56 schreef capricia het volgende:

Ik mag hopen dat door dit faalbeleid van de Chinese overheid we niet een of andere idiote variant krijgen.
Ik zou me geen zorgen maken, de Omicron golf heeft in India ook niet geleid tot grote problemen.

Eigenlijk kun je alleen van een Chinees faalbeleid spreken wanneer er bij ons sprake was van een succesvol beleid, imo.
pi_207149274
Waar is eigenlijk die user die hier maandenlang avond aan avond een containment/ zero covidstrategie liep te propageren?

Weet niet of dat een troll of een act was maar zo niet dan ben ik oprecht benieuwd wat die user hiervan vindt. Met China enzo.

Edit:
@Gretzl
pi_207149343
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:23 schreef Za het volgende:

[..]
Ik zou me geen zorgen maken, de Omicron golf heeft in India ook niet geleid tot grote problemen.

Eigenlijk kun je alleen van een Chinees faalbeleid spreken wanneer er bij ons sprake was van een succesvol beleid, imo.
kennelijk lopen de ziekenhuizen vol en staan er files voor de lijkenhuizen.

Hoe dan ook faalbeleid met slechte vaccins, slecht vaccinatieprogramma, gesloten steden voor enkele besmettingen en geen exitstrategie.
pi_207149529
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 15:53 schreef Za het volgende:

[..]
Wat heb jij ermee te maken, ben jij user dick_laurent?
Diep van binnen zit bij ons allemaal een stukje @dick_laurent
pi_207149534
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:38 schreef Malavita het volgende:

kennelijk lopen de ziekenhuizen vol en staan er files voor de lijkenhuizen.

Hoe dan ook faalbeleid met slechte vaccins, slecht vaccinatieprogramma, gesloten steden voor enkele besmettingen en geen exitstrategie.
"kennelijk"
  maandag 19 december 2022 @ 19:06:30 #248
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_207149769
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 18:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Waar is eigenlijk die user die hier maandenlang avond aan avond een containment/ zero covidstrategie liep te propageren?

Weet niet of dat een troll of een act was maar zo niet dan ben ik oprecht benieuwd wat die user hiervan vindt. Met China enzo.

Edit:
@:Gretzl
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 19:08:31 #249
236264 crew  capricia
pi_207149803
quote:
Wachtrijen bij overvolle crematoria.
Niets aan de hand.. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207150091
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Wachtrijen bij overvolle crematoria.
Niets aan de hand.. :')
Krijg er inderdaad een beetje Al-Sahaf gevoelens bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')