Of een madam met haar meisies.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wauw, wie maakt er zo'n foto? Wat voor figuur ben je als je zo poseert?
Ik zit hier heel alleen Coebergh te drinken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou Rachel dit op repeat hebben staan:
[..]
quote:Yvonne Coldeweijer laat op haar juicekanaal lifeofyvonne weten dat Rachel haar voor de rechter sleept. ,,It's happening", schrijft ze in haar stories. Dat Yvonne en Rachel Hazes, en over het algemeen de familie Hazes, elkaar niet zo erg liggen is geen verrassing. Yvonne smult namelijk van alles rondom die familie en is dan ook niet bang om juice over de Hazes-familie de wereld in te slingeren.
Video
Yvonne heeft de omstreden video waarin ze een betoog over Rachel houdt, opnieuw online gezet. Ze verwijderde deze eind november na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door Rachel, maar geeft nu aan zich niet meer te laten intimideren.
,,Enkele weken geleden ben ik door de advocaat van Rachel gesommeerd deze offline te halen, omdat deze zogenaamd op leugens berust. ,,Na een aantal weken kan ik niet anders dan concluderen dat ik wederom gelijk heb en dat er, sinds ik de brief heb ontvangen, geen enkel contact is tussen André en zijn moeder. We hebben de waarheid zelf kunnen aanschouwen en ik zal me daarom ook niet laten intimideren", laat Yvonne weten. Rechtszaak
Volgens Rachel klopt er helemaal niets van alles wat Yvonne in die video zegt. Ze vindt het 'onjuiste en zeer kwetsende uitlatingen' over haar rol bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André Hazes aan ex Sarah van Soelen. Rachel laat niet met zich sollen en besluit nu naar de rechter te stappen.
Wat een enge foto. Die tweede van rechts kijkt me diep tot in mijn ziel aanquote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tis net Jezus en de 12 apostelen.![]()
[ afbeelding ]
Baby-showers, vrijgezellenavondjes etc etcquote:Op donderdag 29 december 2022 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit zou zó niks voor mij zijn, zoveel vriendinnen. Klauwen vol geld kwijt aan verjaardagen ook
Ook dat ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Baby-showers, vrijgezellenavondjes etc etc
Shagstemquote:Op donderdag 29 december 2022 13:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die sj-klank is meer Rachel toch
Wat mij betreft gewoon de gehele familie?quote:Op donderdag 29 december 2022 13:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die sj-klank is meer Rachel toch
Huh? Welke rechter en wanneer?quote:Rachel Hazes (52) stuurt alsnog haar advocaten op Yvonne Coldeweijer (36) af. Onlangs zette de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne een video waarin ze stelt dat Rachel zou hebben gebroken met haar zoon André (28) opnieuw online, nadat die er van Rachels advocaten af moest. Volgens de Hazes-weduwe klopt er niets van wat Yvonne in de video beweert en daarom eist ze een rectificatie. Dat laat Yvonne weten aan RTL Boulevard.
Op 9 januari staan Rachel en Yvonne oog in oog in de rechtszaal. "Ik ben strijdvaardig", zegt Yvonne tegen RTL Boulevard. "De rechter heeft gezegd dat ik moet aantonen dat het aannemelijk is dat Rachel geen contact meer met André heeft en dat aannemelijk kan maken. Ik heb zin in de strijd.
Yvonne en Rachel staan op slechte voet sinds Yvonne eind november een video deelde over de rol van Rachel bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André aan diens ex Sarah van Soelen. Ook doet Yvonne in de desbetreffende video uitspraken over de gevolgen die dat zou hebben gehad voor de verstandhouding tussen moeder en zoon Hazes.
Na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door de mater familias van de Hazesjes, besluit Yvonne het filmpje offline te halen. Maar ze kiest ervoor de video na een paar weken toch weer online te zetten, omdat ze nu naar eigen zeggen zeker weet dat alles in de video klopt."
Yvonne laat aan RTL Boulevard weten dat Rachel naast een rectificatie ook wil dat de video van zowel Instagram als YouTube wordt verwijderd. Het gaat dus niet om een schadevergoeding. "Ze wil dat ik rectificeer dat ze niet met André heeft gebroken", aldus Yvonne. Maar de juicevlogger houdt voet bij stuk: "Als je samen geen kerst viert dan zegt dat genoeg."
Het gaat dus om meerdere puntenquote:Rachel Hazes sleept Yvonne Coldeweijer in januari voor de rechter
Rachel Hazes heeft Yvonne Coldeweijer voor de rechter gesleept. Coldeweijer, de vrouw achter juicekanaal Life of Yvonne, heeft een oude video met een betoog van haar over Rachel Hazes opnieuw online gezet, terwijl Hazes haar eerder had gesommeerd de video te verwijderen. Coldeweijer en de advocaat van Hazes bevestigen dat de zaak op 9 januari voorkomt.
Eind november verwijderde Coldeweijer de video na een sommatie en het aankondigen van een kort geding door Hazes, maar 27 december heeft ze toch besloten de video weer te plaatsen. ,,Enkele weken geleden ben ik door de advo van Rachel gesommeerd deze offline te halen, omdat deze zogenaamd op leugens berust", schreef ze toen op Instagram. ,,Na een aantal weken kan ik niet anders dan concluderen dat ik wederom gelijk heb en dat er, sinds ik de brief heb ontvangen, geen enkel contact is tussen André en zijn moeder. We hebben de waarheid zelf kunnen aanschouwen en ik zal me daarom ook niet laten intimideren."
In de bewuste video deed Coldeweijer volgens Hazes 'onjuiste en zeer kwetsende uitlatingen' over de rol van Hazes bij het uitlekken van een persoonlijke brief van haar zoon André Hazes aan diens ex Sarah van Soelen. Ook deed Coldeweijer uitspraken over de gevolgen die dat zou hebben voor de verstandhouding tussen moeder en zoon Hazes.
Jaap Versteeg, de advocaat van Hazes, laat aan het ANP weten dat Hazes 'best tegen een stootje kan', maar dat de uitlatingen van Coldeweijer 'alle perken te buiten' gaan. Hij vindt dan ook dat delen van dergelijke 'roddels' moeten stoppen.
,,Het betreft de stelling dat Rachel Hazes een door haar zoon geschreven brief aan Coldeweijer zou hebben gelekt, dat Rachel Hazes in haar eigen belang heeft ingegrepen in de behandeling van haar zoon in een kliniek in Spanje, dat Hazes zeer narcistisch en manipulatief zou zijn, dat zij controle over haar zoon wil houden, dat hij voor altijd in haar macht is en dat André Hazes als gevolg van het lekken van de brief definitief het contact met zijn moeder heeft verbroken", laat de advocaat van Hazes weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |