Beetje pronken als gezin, kijk ons eens goed zijn, maar wel het hoofd van je kind afplakken. Post het dan gewoon niet of gewoon een foto met z'n tweetjes. Ik vind het er niet uitzien zo'n hartje over het gezicht.quote:
Ik snap dat wel. Dat joch hoeft niet met zijn porum op internetquote:Op zondag 25 december 2022 17:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beetje pronken als gezin, kijk ons eens goed zijn, maar wel het hoofd van je kind afplakken. Post het dan gewoon niet of gewoon een foto met z'n tweetjes. Ik vind het er niet uitzien zo'n hartje over het gezicht.
Ja, Ryan Reynolds doet dit én komt er mee weg, want Ryanquote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Antwee feliciteert Mo op zijn insta met haar verjaardag en laat daarbij een paar kiekjes van hun samen zien. Antwee elke keer vol in beeld, Mo elke keer voor de helft eraf met haar gezicht.
Is dit een bepaalde humor die ik niet snap?
En zij noem hem vervolgens lul op haar insta,quote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Antwee feliciteert Mo op zijn insta met haar verjaardag en laat daarbij een paar kiekjes van hun samen zien. Antwee elke keer vol in beeld, Mo elke keer voor de helft eraf met haar gezicht.
Is dit een bepaalde humor die ik niet snap?
Yep club Harbour op tweede kerstdag… leuke oma ook.quote:Op maandag 26 december 2022 23:55 schreef -river- het volgende:
Rachel zit alleen met kerst...of ja zonder familie. Eindelijk is haar hele familie wat dat betreft verstandig geworden.
Zou Rachel dit op repeat hebben staan:quote:Op maandag 26 december 2022 23:55 schreef -river- het volgende:
Rachel zit alleen met kerst...of ja zonder familie. Eindelijk is haar hele familie wat dat betreft verstandig geworden.
quote:Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin
Maar dat had toch geen zin
Dit is toch gewoon een manier om van shot naar shot te monteren? Je ziet niet eens de ring z'n bovenkant.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Monique moet even cryptisch laten zien dan ze een ring gekregen heeft…
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aanzoek-andre
Wat een lelijke foto.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Monique moet even cryptisch laten zien dan ze een ring gekregen heeft…
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aanzoek-andre
Ja tuurlijk, had dan gewoon die laatste foto gepost. Wie is er geïnteresseerd in die knieën en pantoffels?quote:Op woensdag 28 december 2022 12:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een manier om van shot naar shot te monteren? Je ziet niet eens de ring z'n bovenkant.
Maar je ziet amper iets, je ziet 2 goudkleurige ringen, die heeft zo'n tokkie toch iedere dag om? En ze is vast berekenend, maar regisseren tot in perfectie, dat lijkt me toch te veel eer voor zo'n gevallen first wife.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, had dan gewoon die laatste foto gepost. Wie is er geïnteresseerd in die knieën en pantoffels?
En niet eens een vloeiende beweging maar precies die ring in de lens…
Nee, Monique regisseert alles tot in perfectie, dus het gaat zeker wel om die ring.
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie is er geïnteresseerd in die knieën en pantoffels?
Ik denk dat de bedoeling was.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tis net Jezus en de 12 apostelen.![]()
[ afbeelding ]
Wauw, wie maakt er zo'n foto? Wat voor figuur ben je als je zo poseert?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tis net Jezus en de 12 apostelen.![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft net and3 niet in een mand geproptquote:Op woensdag 28 december 2022 17:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wauw, wie maakt er zo'n foto? Wat voor figuur ben je als je zo poseert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |