ik ook nietquote:Op zondag 11 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu loopt Marciano toch al een paar weken te zeggen dat hij wil schaken. Hoezo moet Jasper dan bedenken dat ze ook wel zelf een schaakbord kunnen maken... ik snap dat niet goed.
Marciano is fantasieloos , een ander moet het altijd voor hem opknappenquote:Op zondag 11 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu loopt Marciano toch al een paar weken te zeggen dat hij wil schaken. Hoezo moet Jasper dan bedenken dat ze ook wel zelf een schaakbord kunnen maken... ik snap dat niet goed.
fantasieloos en luiquote:Op zondag 11 december 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano is fantasieloos , een ander moet het altijd voor hem opknappen
dat ie het zelf dan tekent...quote:Op zondag 11 december 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Jappie zijn paard lijkt op een Donald Duck volgens Marciano
En Jeff...Babette weer huilen. Dat magquote:Op zondag 11 december 2022 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Kim geeft Babette een zelf gemaakt cadeautje en feliciteert haar
Badmintonquote:Op zondag 11 december 2022 13:01 schreef patrick37 het volgende:
ik las in een ander topic dat jeff een top sporter is geweest.
Weet iemand in welke sport dat was?
Wat raar. Die twee hebben toch best een band? Of hadden, maar er is toch niets geks gebeurd? Of heb ik weer wat gemist of ben ik wat vergeten?quote:
Volgens mij al wel minder bandquote:Op zondag 11 december 2022 13:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat raar. Die twee hebben toch best een band? Of hadden, maar er is toch niets geks gebeurd? Of heb ik weer wat gemist of ben ik wat vergeten?
Dat zeggen ze ook al weken, maar hebben het nooit gemaakt.quote:Op zondag 11 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |