Dat is niet wat ik uit dat gesprek haalquote:Op zondag 11 december 2022 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus je moet beleeft doen tegen ouderend ook als die ouderen zitten te zuigen en sneaky zijn.
Dit allebei ook jaquote:Op zondag 11 december 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik uit dat gesprek haal
Ik vind het wel ronduit onbeschoft om iemand met wie je al een paar maanden in de loods zit niet te feliciteren.
Beter, want dat leren tatoeėren in de loods heb ik nooit begrepen. Zinloos doel met een beperkt aantal medebewoners die er niks aan hebben en/of logischerwijs geen proefkonijn willen zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik heb een passie, dat is tatoeėren, en dat wil ik graag doen hier. Maar ik moet ook iets vinden waar ik niks bij nodig heb hier.
Dat moet je ook helemaal niet willenquote:Op zondag 11 december 2022 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter, want dat leren tatoeėren in de loods heb ik nooit begrepen. Zinloos doel met een beperkt aantal medebewoners die er niks aan hebben en/of geen proefkonijn willen zijn.
Welja nog meer saaie momentenquote:Op zondag 11 december 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste wat Marciano gaat doen met geld is een schaakbord kopen.
Jasper : Maar, er zijn nu betere tools, waarom maak je er niet 1?
Ook teveel naar Utopia gekeken.quote:Op zondag 11 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik heb een passie, dat is tatoeėren, en dat wil ik graag doen hier. Maar ik moet ook iets vinden waar ik niks bij nodig heb hier.
Dan zal het flink kraken daarbovenquote:Op zondag 11 december 2022 12:13 schreef R0T29 het volgende:
Marciano : "Ik stop pas met denken als ik iets begrijp"
Hebben ze dat nog steeds niet gedaan?quote:Op zondag 11 december 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik uit dat gesprek haal
Ik vind het wel ronduit onbeschoft om iemand met wie je al een paar maanden in de loods zit niet te feliciteren.
moeten ze een iq test doen om mee te mogen doen>?quote:Op zondag 11 december 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Ik had best een goede, hoge score op de iq test. Had wel alle tijd nodig.
Marciano : Ik had het eigenlijk helemaal niet zo goed gedaan vond ik. Net boven de 100. Ik heb het heel snel gedaan op m'n telefoon. Volgens mij zelfs in de auto. Maakt ook niet uit. IQ test is moment opname.
Is volgens mij standaard bij elke RLSquote:Op zondag 11 december 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moeten ze een iq test doen om mee te mogen doen>?
quote:Op zondag 11 december 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om niet aaangeklaagd te kunnen worden omdsat ze alles onder 80 oid niet aannemen?quote:Op zondag 11 december 2022 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is volgens mij standaard bij elke RLS
Ah, nog een reden waarom sommigen zoals die maffe Iris niet door de casting zijn gekomenquote:Op zondag 11 december 2022 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is volgens mij standaard bij elke RLS
Gewoon om inzicht te krijgen in de capaciteiten.quote:Op zondag 11 december 2022 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om niet aaangeklaagd te kunnen worden omdsat ze alles onder 80 oid niet aannemen?
maffe iris?quote:Op zondag 11 december 2022 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, nog een reden waarom sommigen zoals die maffe Iris niet door de casting zijn gekomen
Zo benieuwd naar het IQ van een Mexx, Kim W of Zoe.....quote:Op zondag 11 december 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die Iris jaquote:Op zondag 11 december 2022 12:34 schreef Harry het volgende:
Iris werd geweigerd: https://www.ditjesendatje(...)kers-en-verslaafden/
Ik denk het, Jappie is bezig met de schaakstukken.quote:Op zondag 11 december 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano is aan het knippen met een doos .. schaakbord?
Die wil net zoals Mattin iets met (radio) of tvquote:Op zondag 11 december 2022 12:42 schreef HappyCharly het volgende:
GJ geilt wel een beetje op de roem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |