Jaaa dat is heerlijk. Maar werd ook best wat up tempo gedraaid vanaf 4 uur ofzo.quote:Op zondag 11 december 2022 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
Bij ander harddance festivals vind ik muziek niet helemaal mijn ding maar bij Thunderdome niet. Waarschijnlijk die rauwe old school sound
zo te zien was het lekker warm daar!quote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef engine het volgende:
Weinig spectaculair maar m'n beste foto van gisteravondmaar naar Thunderdome ga je niet voor de mooie lichtshows. Die hebben ze niet.
[ afbeelding ]
Gave foto hoorquote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef engine het volgende:
Weinig spectaculair maar m'n beste foto van gisteravondmaar naar Thunderdome ga je niet voor de mooie lichtshows. Die hebben ze niet.
[ afbeelding ]
ASOT zou ik ook wel eens willen zienquote:Op zondag 11 december 2022 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Als zelfs vrienden die naar heel andere soort muziek luisteren mee gaan naar ASOT
Ze gaan het wel streamen. En soms gaan ze ook bij VS langsquote:Op zondag 11 december 2022 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
ASOT zou ik ook wel eens willen zien
Hij komt nog wel eens in Miami, misschien toch eens langs gaanquote:Op zondag 11 december 2022 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze gaan het wel streamen. En soms gaan ze ook bij VS langs
Gaafquote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Het was echt zo gaaf weerquote:
Jij ook een goed weekend gehad?quote:
Niet slechtquote:Op zondag 11 december 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jazeker, nog 5 dagen werken dit jaar
Das al een soort vakantiequote:
Op maandag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |