gabberwijfie moet ik aan die gekke liedjes van haar denkenquote:Op zondag 11 december 2022 02:26 schreef Schakeltopia het volgende:
gabberwijfie met van die weggeschoren zeikanten
toch zondag morgenquote:Op zondag 11 december 2022 02:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ja weet je wat het is, anders zit ik om 7 uur nog
ik slipe in tshiertjequote:Op zondag 11 december 2022 02:58 schreef suzi1 het volgende:
1 voordeel ik heb thermolegging en slaaptrui al onder mn kledij aan
Nu nogquote:Op zondag 11 december 2022 14:19 schreef Schakeltopia het volgende:
poah wat lag ik lekker onder m'n dekentje genot
quote:Op zondag 11 december 2022 14:26 schreef suzi1 het volgende:
het is toch niet zo prettig als er 5 katten op je komen liggen in bed. is zwaar ook
lekker manquote:Op zondag 11 december 2022 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht dat ik ff moest bijkomen van Thunderdome maar dat viel wel mee, voor middaguur al wakker. Normaal als ik zo laat slaap tot ver na middaguur
Heb je een dagtaak aanquote:Op zondag 11 december 2022 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga echt geen 180 likes checken
lekker man zag er geweldig uit inderdaad!quote:Op zondag 11 december 2022 15:06 schreef engine het volgende:
Weer onderweg naar huis. Wat een feest weer![]()
Oh er was een stream dus?quote:Op zondag 11 december 2022 15:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man zag er geweldig uit inderdaad!
Allesbehalvequote:
poahquote:Op zondag 11 december 2022 15:10 schreef engine het volgende:
[..]
Allesbehalve![]()
Behoorlijk gesloopt. Nog niet geslapenmaar dat hoeft ook niet. Echt veel lol gehad, slapen komt vanavond wel weer.
Nicequote:Op zondag 11 december 2022 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
yes! kwam fresh mee op de proppen. zelfs hemaatje ging los
Weinig van meegekregenquote:Op zondag 11 december 2022 15:11 schreef suzi1 het volgende:
mooie lasershows zagen we! dat moet echt ubergenot zijn geweest
hahaquote:Op zondag 11 december 2022 15:13 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig van meegekregenmaar de muziek was goed. Echt hardcore.
ik neem jou mee naar de buurt van helmondquote:Op zondag 11 december 2022 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zal het feestje dan maar verpesten
Dat was ik ja..en goed ookquote:
Jaaa dat is heerlijk. Maar werd ook best wat up tempo gedraaid vanaf 4 uur ofzo.quote:Op zondag 11 december 2022 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
Bij ander harddance festivals vind ik muziek niet helemaal mijn ding maar bij Thunderdome niet. Waarschijnlijk die rauwe old school sound
zo te zien was het lekker warm daar!quote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef engine het volgende:
Weinig spectaculair maar m'n beste foto van gisteravondmaar naar Thunderdome ga je niet voor de mooie lichtshows. Die hebben ze niet.
[ afbeelding ]
Gave foto hoorquote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef engine het volgende:
Weinig spectaculair maar m'n beste foto van gisteravondmaar naar Thunderdome ga je niet voor de mooie lichtshows. Die hebben ze niet.
[ afbeelding ]
ASOT zou ik ook wel eens willen zienquote:Op zondag 11 december 2022 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Als zelfs vrienden die naar heel andere soort muziek luisteren mee gaan naar ASOT
Ze gaan het wel streamen. En soms gaan ze ook bij VS langsquote:Op zondag 11 december 2022 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
ASOT zou ik ook wel eens willen zien
Hij komt nog wel eens in Miami, misschien toch eens langs gaanquote:Op zondag 11 december 2022 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze gaan het wel streamen. En soms gaan ze ook bij VS langs
Gaafquote:Op zondag 11 december 2022 15:37 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Het was echt zo gaaf weerquote:
Jij ook een goed weekend gehad?quote:
Niet slechtquote:Op zondag 11 december 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jazeker, nog 5 dagen werken dit jaar
Das al een soort vakantiequote:
Op maandag?quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
@hemarookworst
@hemarookworst
@hemarookworst![]()
![]()
wtf, als je het quote krijg ik ook drie keer mentions. Dat wist ik niequote:
testquote:Op zondag 11 december 2022 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
@:Moonlight
ik heb de puntjes ertussenuit gehaald dus standaard krijg je dat ook nietquote:Op zondag 11 december 2022 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wtf, als je het quote krijg ik ook drie keer mentions. Dat wist ik nie
moontje snapt hetquote:Op zondag 11 december 2022 21:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee dan moet je de dubbele punten weghalen
oooohhhquote:Op zondag 11 december 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb de puntjes ertussenuit gehaald dus standaard krijg je dat ook niet
quote:Op zondag 11 december 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
hadden wij hemaatje mooi even tuk
Heb nog niet weer verder gekekenquote:Op zondag 11 december 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe is die serie moontje?
heb je hem al uit?
Ik doe nooit meequote:Op zondag 11 december 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
@:Moonlight doet iig mee want ze liket mijn post
Omdat, ik, dat, doe.quote:Op zondag 11 december 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom like je mijn post dan !!!!!1111
met je muisquote:Op zondag 11 december 2022 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
ik wil best eitjes schieten.. maar ben vergeten hoe ik de camera beweeg
je hoeft je zelf niet te streamen hoorquote:Op zondag 11 december 2022 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
met je muis?quote:Op zondag 11 december 2022 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
hehehequote:Op zondag 11 december 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hoeft je zelf niet te streamen hoor
www.onlyfrans.com JWZquote:Op zondag 11 december 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hoeft je zelf niet te streamen hoor
ja, dat werkt dus niet (direct)quote:Op zondag 11 december 2022 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met je muis?
of wat bedoel je precies
oh je hebt geen externe muis ookquote:
Macbook heeft ook gewoon een muisquote:Op zondag 11 december 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Macbook, welke muis
maar moest iets doen om dat te activeren. weet niet meer wat
ja, maar ik moet dan dus ff iets indrukken om te zorgen dat dat eitjes scherm reageert op touchpadquote:Op zondag 11 december 2022 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh je hebt geen externe muis ook
dus met touchpad ofzo?
oh. vandaarquote:Op zondag 11 december 2022 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar ik moet dan dus ff iets indrukken om te zorgen dat dat eitjes scherm reageert op touchpad
lekker slipen moontjequote:Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef Moonlight het volgende:
Nou veel plezier lieverds <3
Tot de volgende
Dankjewel moontje. Rustig aan xquote:Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef Moonlight het volgende:
Nou veel plezier lieverds <3
Tot de volgende
wil niet meer andersquote:Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
altijd weer dat o zo handige apple
quote:Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel moontje. Rustig aan x
jij hebt die trekbal tochquote:Op zondag 11 december 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
altijd weer dat o zo handige apple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op zondag 11 december 2022 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij hebt die trekbal tochklinkt pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
[..]
jij hebt die trekbal tochik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
jij hebt die trekbal tochklopt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
shit we gaan er allemaal aan nuquote:Op zondag 11 december 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
net even de bal gepoetst voor optimale precisie
dat zal wel meevallen, maar hij rolt weer smooth nuquote:Op zondag 11 december 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
shit we gaan er allemaal aan nu
met eikelshine?quote:Op zondag 11 december 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
net even de bal gepoetst voor optimale precisie
okquote:Op zondag 11 december 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee het word toch geen voicen
is wel leuk met zijn alleen voicenquote:
neem je ze mee naar discord? want dat hebben ze nietquote:Op zondag 11 december 2022 22:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is wel leuk met zijn alleen voicen
extra sfeertje
ik kan niet zomaar mensen op die server uitnodigingen dus helaas kan dat nietquote:Op zondag 11 december 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neem je ze mee naar discord? want dat hebben ze niet
quote:Op zondag 11 december 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
push to talk en dan gewoon nooit pushen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |