SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Soury op 11-12-2022 01:37:03 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die ga ik onthouden. Geluk bij een ongeluk de trein waar ik in zat stopte ook bij Muiderpoort. Dus dat was 5 minuten lopen naar huis. Ik had wel mijn dikke warme sjaal meequote:
Joh soms heb ik mijn sleutels of ov kaart in mijn jaszak. Of erger MIJN PEUKEN !!!!! Maar dat zat allemaal in de tasquote:
Een geluk bij een ongeluk. Ben je alweer een beetje opgewarmd?quote:Op zondag 11 december 2022 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh soms heb ik mijn sleutels of ov kaart in mijn jaszak. Of erger MIJN PEUKEN !!!!! Maar dat zat allemaal in de tas
quote:Op zondag 11 december 2022 01:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben blij, dat jullie thuis zijn. Of ergens veilig in bed liggen. Wij stappen net thuis binnen.
24 kilo vuile vaat staat in de auto en in de kroeg geen bewijs meer![]()
quote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier alle foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor het was 3 graden boven 0 dus dat was best te doenquote:Op zondag 11 december 2022 01:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Ben je alweer een beetje opgewarmd?
Ik zit lekker even na te genieten. Deis ook eindelijk in het eggie gezien En Shii en Aboingquote:Op zondag 11 december 2022 01:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel voor de gezelligheid en de prachtige cadeau's.![]()
Bij leven en welzijn doen we er in het voorjaar weer 1.
WIE?quote:Op zondag 11 december 2022 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit lekker even na te genieten. Deis ook eindelijk in het eggie gezien En Shii en Aboing
Ik ben te lui (hik) om de juiste usernames op te zoekenquote:
We houden het op Jobiquote:Op zondag 11 december 2022 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben te lui (hik) om de juiste usernames op te zoeken
Leuk je te ontmoetenquote:Op zondag 11 december 2022 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
@:oma-nijn en Silverfox bedankt voor deze mooie avondWat hebben jullie je voor ons uitgesloofd, en heel attent met al die vega-hapjes
![]()
Iedereen verder ook bedankt voor een gezellige avond![]()
Ik lig inmiddels in mijn bed en ga zo op één oor.
Insgelijksquote:
Ik ga oefenen op je usernamequote:
Nou..tegen de tijd, dat ik het uit kan spreken liggen mijn tanden op tafelquote:
Tnx. Ik ga dromen van makke ballenquote:Op zondag 11 december 2022 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
@:oma-nijn en Silverfox bedankt voor deze mooie avondWat hebben jullie je voor ons uitgesloofd, en heel attent met al die vega-hapjes
![]()
Iedereen verder ook bedankt voor een gezellige avond![]()
Ik lig inmiddels in mijn bed en ga zo op één oor.
quote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier alle foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste is een selfie?![]()
Goed geregeld Nijn, leuk te lezenquote:Op zondag 11 december 2022 07:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, nog niet veel mensen wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |