Vervelend zo'n man die niet gaat slapenquote:Op zondag 11 december 2022 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther, die wacht op haar man
je loopt een heel eind achterquote:
Ik niet mn streams dusquote:Op zondag 11 december 2022 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je loopt een heel eind achter
Ze zoekt een tennisser: David Beckham
quote:Op zondag 11 december 2022 01:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelend zo'n man die niet gaat slapen
Is enkel fanatiek als het hem zelf betreft. Hij is totaal niet sociaal.quote:Op zondag 11 december 2022 02:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin komt nergens zijn bed voor uit, niet om Babet te feliciteren en nu ook niet. Waren er best veel bij!
jij , ook, wilde net afsluiten, dit nog ff mee kunnen pikken. Verwacht niet dat er nu nog wat komt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van bon jovi?quote:Op zondag 11 december 2022 03:17 schreef Was-beer het volgende:
Babette moet zingen, Why couldn’t it be Christmas every day.
Het was toch deze versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een belediging.quote:Op zondag 11 december 2022 03:33 schreef mario390 het volgende:
babette is maar niet 40 geworden
zondern 42 of 44
39quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sas en Babbel zijn geweest.quote:Op zondag 11 december 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguhgeen nachtwake op de streams, hopelijk gaan de kerstbellen zo een keertje af
Voor nu zie ik alleen twee streams met slapende mensen.
O jammer die heb ik gemist. Heb als laatste Kim gezien die toen de bellen gingen onder de douche stond.quote:
Check het filmpjestopic.quote:Op zondag 11 december 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer die heb ik gemist. Heb als laatste Kim gezien die toen de bellen gingen onder de douche stond.
Ik heb net wel iemand opzien staan maar geen idee wie ik zag alleen een kont
Net gedaan, thnxquote:
quote:Op zondag 11 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs Erik ligt nog op zijn bed
Isaac staat op en trekt gelijk zijn bed glad, lekker fris
Ja zo goorquote:Op zondag 11 december 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Al het zweet in de lakens kan dan lekker broeien
ZIe de SCquote:
Ja zag je het, ook dat vingertje van haarquote:Op zondag 11 december 2022 08:36 schreef R0T29 het volgende:
Moraima kijkt in de spiegel terwijl ze haar haar kamt en glimlacht even naar zichzelf![]()
Dat doet ze nu welquote:Op zondag 11 december 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zag je het, ook dat vingertje van haar![]()
Ik dacht dat ze lonkte naar de camera
Ja net als Moraima, die trekt ook zo der jurk aanquote:Op zondag 11 december 2022 08:41 schreef R0T29 het volgende:
Erik lag net nog te slapen maar staat nu alweer in vol ornaat klaar. Ongedoucht schat ik in...
quote:Op zondag 11 december 2022 03:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Babette - Why couldn’t it be Christmas every day.Jemig, wat een kwelling die eerste 8 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb erg moeten lachen om Jeff en Rupert.
En dus toch midden in de nacht!
Doe nor maal
En zo hoort het na meer dan 100 dagen in de loodsquote:Op zondag 11 december 2022 08:49 schreef R0T29 het volgende:
Erik wisselt netjes zijn batterij zonder dat hij daar een oproep voor heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |