Ik heb dat nooit zo, ze doen alles om te winnen en dan is het aan de scheids om het in goeie banen te leiden, maar die was ook licht partijdig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:41 schreef fetX het volgende:
Maar goed, missie mislukt van vGaal. Erg jammer. Terecht eruit gevlogen gisteren. Tegelijkertijd een nog grotere hekel gekregen aan die Argentijnen. Gadverdamme
Ik vind het gewoon een beetje gelul om nu zoals Valentijn te roepen dat het spel het hele toernooi kut is geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, naar wedstrijden kijken puur gebaseerd op eindstand en dan een cijfertje geven. Daar kunnen we wat mee!
Klopt. Maar mijn punt is dus dat het weinig boeit of die overwinningen tegen kleine landen nou met prima spel of kutspel zoals nu tot stand zijn gekomen. Ook als er wat meer kansen waren gecreëerd tegen Senegal en Ecuador had niemand die potjes nu toch meer interessant gevonden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat als je van Argentinië had gewonnen het uiteindelijk toch wel weer tot de verbeelding zou hebben gesproken, ongeacht wat er nog in de halve finale/finale was gebeurd.
Nu ga je er 'logisch' uit tegen een topland en heb je verder alleen maar wat niemendalletjes om op terug te kijken.
Omdat het een enorm omhooggevallen eikel is met mega veel frustratie dat men het nog steeds over Maradona heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik volg het clubvoetbal en dergelijke niet zo dus sommige spelers zie ik niet zo vaak. Maar in mijn hoofd was Messi altijd dat verlegen ingetogen ventje die er nog steeds uitzag als een 14-jarig mannetje. Hoezo lijkt het nu alsof die 's avonds in de uitgaansstraat staat om te vragen wat jouw probleem is?
[ twitter ]
quote:Wedstrijdformulier: Oranje eindigt kraker tegen Argentinië met tien man na rood Denzel Dumfries
Buiten het zicht van de camera's heeft Denzel Dumfries vlak ná de strafschoppenserie tegen Argentinië in de kwartfinale van het WK nog de rode kaart gekregen van de Spaanse arbiter Antonio Mateu Lahoz. Dat blijkt uit de officiële statistieken van de FIFA.
https://www.ad.nl/wk-voet(...)l-dumfries~ac6e9641/
Ik vind ze toch echt niet zo goed, maar NL had niet de vorm om ze pijn te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:51 schreef Fretwork het volgende:
Mocht Argentinië wereldkampioen worden dan is dat na een verlies tegen SA, paniekerige slotfase tegen Australië en bijna eruit tegen ons. Past wel goed in de WK historie
Uiteindelijk telt inderdaad gewoon het resultaat. Haal je de halve finale ten koste van Argentinië dan lever je met deze selectie een wereldprestatie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn punt is dus dat het weinig boeit of die overwinningen tegen kleine landen nou met prima spel of kutspel zoals nu tot stand zijn gekomen. Ook als er wat meer kansen waren gecreëerd tegen Senegal en Ecuador had niemand die potjes nu toch meer interessant gevonden.
Daarom. En inderdaad boeit het dan weinig hoe dat resultaat tot stand komt, ook als het wel wat beter had gelopen allemaal had je 0 garanties dat we met 4-3-3 wel hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk telt inderdaad gewoon het resultaat. Haal je de halve finale ten koste van Argentinië dan lever je met deze selectie een wereldprestatie.
Dit is precies wat gisteren zei, weer een penalty trauma.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben van 1981 en mijn hele tienerjaren was een groot penaltytrauma. Ik tel de CL finale van 1996 ook mee.
Dit was wel een pijnlijke deja vu
Die boete zal hard aankomen in Zeist!quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:55 schreef -XOR- het volgende:
Nederland gaat overigens nog wel een FIFA boete krijgen wegens het aantal gele kaarten vandaag.
Moeten ze vandaag weer spelen? Damn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:55 schreef -XOR- het volgende:
Nederland gaat overigens nog wel een FIFA boete krijgen wegens het aantal gele kaarten vandaag.
Weghorstquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:57 schreef Document1 het volgende:
Tegen wie heeft Messi het eigenlijk in dat Twitter videootje?
En dat je de halve finale dan wel even van de Kroaten had gewonnen, is natuurlijk ook geen garantie. Voor hetzelfde geld was je er daar alsnog (roemloos) af gegaan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daarom. En inderdaad boeit het dan weinig hoe dat resultaat tot stand komt, ook als het wel wat beter had gelopen allemaal had je 0 garanties dat we met 4-3-3 wel hadden gewonnen.
Eens. The Goat m'n reetquote:Op zaterdag 10 december 2022 10:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Triest. Na die handsbal toch al alle respect voor die dwaas kwijt.
Kwalificatie was ook al heel matig. Turkije uit, Letland uit, Montenegro uit, Noorwegen thuis was allemaal oogaids.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch geen schande ofzo? Ja het spel had beter gemoeten, het is geen WK dat we nog jaren gaan herinneren voor hoogstaand spel ofzo. Maar ik heb nou niet echt het idee dat er gisteren veel meer uit viel te halen, aangezien Oranje het hele jaar al matig voetbalt.
Die handsbal an sich is niet zo erg, maar zo'n scheids moet daar gewoon geel voor geven.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Weghorst heeft zich gisteren andersom net zo goed als een complete debiel gedragen. Dus gek is het niet..quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wales uit en thuis.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kwalificatie was ook al heel matig. Turkije uit, Letland uit, Montenegro uit, Noorwegen thuis was allemaal oogaids.
Daarom, allemaal niet zo boeiend, Messi maakte wel het verschil met die pass voor de 0-1. Spelers haten omdat ze doen wat ze moeten doen om te winnen (en meer) begrijp ik nooit zo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Weghorst heeft zich gisteren andersom net zo goed als een complete debiel gedragen. Dus gek is het niet..
Totaal niet meer verrassend laste de scheidsrechter 10 minuten pauze in om de Argentijnen bij zinnen te laten komen. Het doordrukmomentum was al weg bij de start van de verlenging.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Pijnlijke analyse wel. En het klopt ook. Het leek wel alsof ze niet de verlenging maar de strafschoppen eruit hadden gesleept met die 2-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |