quote:Op zaterdag 10 december 2022 03:37 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhik ging echt stukkkk net, hopelijk video van ruppert die pissed off de kamer uit kwam. Kwam Imdadi ook?
Jeff maakte een grap dat Imadi alleen maar blij was dat die bij ruppert weg kon en dacht 'saved by the bell' met zo'n loopje alsof imadi er nog n pik achterin had hangen ohhhhh hilarisch
Berend eet n wortel. Mexx vraagt hoe berend daaraan komt? Ja die lag ineens bij mij
ik denk dat ze er 4 per dag gaan doen, ¤100 per dag is ¤700 in de week, is precies 28 liedjes in een week..quote:Op zaterdag 10 december 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Berend en GJ zitten samen op de bank gezellig te babbelen over voetbal.
Was wel leuk geweest als er in de nacht ook een geweest was. Aan de andere kant nu zitten ze voor niets op wachtquote:Op zaterdag 10 december 2022 06:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik denk dat ze er 4 per dag gaan doen, ¤100 per dag is ¤700 in de week, is precies 28 liedjes in een week..
gister 3 gehad; vannacht niks en de eerste zal zo weer in de ochtend komen. dan zal denk ik de missende 4e van gister in de eerst volgende nacht komen denk ik
Echt zo saai deze twee. Het nodigde niet echt uit om hun gesprekken te volgen eerlijk gezegd.quote:
Lijkt mij geen pretje met die 2 een nachtdienst te draaien.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt zo saai deze twee. Het nodigde niet echt uit om hun gesprekken te volgen eerlijk gezegd.
Ik had er vannacht wel een verwacht eerlijk gezegd of heel vroeg vanmorgen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij geen pretje met die 2 een nachtdienst te draaien.
En dat allemaal voor 25 euro die ze misschien dan mislopen.
Verwacht wel een dat in de ochtend een signaal gaat, om zo iedereen uit bed te krijgen.
Gertje wordt wéér steeds gesounlockt, als het over Achter heeft of het Spel, nu weer iets wat 'ie met Babbel had... irritant / Als er één Mol zou moeten zijn is het Gertje wel zo vaak 'ie het over "Hunweetjewel" heeftquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt zo saai deze twee. Het nodigde niet echt uit om hun gesprekken te volgen eerlijk gezegd.
Niet meegekregen ik volg die twee niet echt. Je zou er bij in slaap vallen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gertje wordt wéér steeds gesounlockt, als het over Achter heeft of het Spel, nu weer iets wat 'ie met Babbel had... irritant / Als er één Mol zou moeten zijn is het Gertje wel zo vaak 'ie het over "Hunweetjewel" heeft
Wappie is ook een slappe ouwehoer, die denkt dat hij alle wijsheid heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gertje wordt wéér steeds gesounlockt, als het over Achter heeft of het Spel, nu weer iets wat 'ie met Babbel had... irritant / Als er één Mol zou moeten zijn is het Gertje wel zo vaak 'ie het over "Hunweetjewel" heeft
Klopt, hij denkt ook continue als een tv show host dat ze weer "mooie TV gemaakt hebben"Gertje denkt echt dat na deze show de aanbiedingen bij hem binnenstromenquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wappie is ook een slappe ouwehoer, die denkt dat hij alle wijsheid heeft.
Die soundlock is minder irritant dan de heg.
Hij zal nog net zo hard geschorst zijn als voor dit avontuur.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, hij denkt ook continue als een tv show host dat ze weer "mooie TV gemaakt hebben"Gertje denkt echt dat na deze show de aanbiedingen bij hem binnenstromen
Dat denken die lui die aan een RLS meedoen nu altijd en van het merendeel hoor je nooit meer wat.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, hij denkt ook continue als een tv show host dat ze weer "mooie TV gemaakt hebben"Gertje denkt echt dat na deze show de aanbiedingen bij hem binnenstromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |