Zo zijn er "anderen" die geen zakken magnesiumpoeier nodig hebben en dikke sportpillenquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hee maar hij rookt niet he
en drinkt ook niet![]()
![]()
en scoopiesquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo zijn er "anderen" die geen zakken magnesiumpoeier nodig hebben en dikke sportpillen
Hij praat alleen nog maar met Wanda.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Tegen wie zei Jasper dat hij naar huis wilde? Hij lijkt me nog niet echt er doorheen te zitten
dwight van Kenziquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://quinngym.nl/team/michiel-gerlach-trainer/
ik vind Jappie er heel slecht uitzienquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij praat alleen nog maar met Wanda.
Kijk uit voor de Vloek van Wanda.quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij praat alleen nog maar met Wanda.
is dat misschien omdat Erik geen geld uit de pot wil halen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
Wat heeft Erik eigenlijk gezegd waar Tiano zo over is gevallen?
ja daar heeft het wel mee te maken jaquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat misschien omdat Erik geen geld uit de pot wil halen?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupie : Hoezo ga je met je bezwete balletdinges op het aanrecht zitten.
Eunice : Ik heb niet gezweet, ik heb me omgekleed.
Rupie: Niet echt hygienisch
Eunice : Ik maak het zo schoon
Rupie : Met je druipende ballet-mexicaanse druipende schelp die je daar zit op het aanrecht. We hebben pas genoeg zeevruchten gegeten. Is toch niet fijn.
TVTASquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef ledn81 het volgende:
Kenzi : "Wat ligt er bij Den Helder?"
Zoe : "Den oever?"
Kenzi : "Nee van de ABC eilanden"
Zoe : "Texel"
Kenzi : "Ja goed"
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef juul. het volgende:
Gesprek tussen Jeff en Kim D ging over dat Jeff "het" niet kan met al die mensen om hem heen, jij hebt geen klagen, jij kan nog douchen met Zoë
Wat grofquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupie : Hoezo ga je met je bezwete balletdinges op het aanrecht zitten.
Eunice : Ik heb niet gezweet, ik heb me omgekleed.
Rupie: Niet echt hygienisch
Eunice : Ik maak het zo schoon
Rupie : Met je druipende ballet-mexicaanse druipende schelp die je daar zit op het aanrecht. We hebben pas genoeg zeevruchten gegeten. Is toch niet fijn.
aaah ik dacht over het idee om te gaanquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef juul. het volgende:
Gesprek tussen Jeff en Kim D ging over dat Jeff "het" niet kan met al die mensen om hem heen, jij hebt geen klagen, jij kan nog douchen met Zoë
Ja, hoorde ik ook, zaten ze ook weer heerlijk langs elkaar heen te praten..quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:44 schreef juul. het volgende:
Ja dat was ook weer hilarisch inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook, zaten ze ook weer heerlijk langs elkaar heen te praten..
Maar wel geheel terecht, iedereen moet maar eens stoppen met op dat aanrecht zittenquote:
Iedereen druipt maar op dat aanrechtquote:Op vrijdag 9 december 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel geheel terecht, iedereen moet maar eens stoppen met op dat aanrecht zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |