.Liedje is nog niet afgelopen, hij moet het helemaal uit zingen.... dus niet voor het zingen.....quote:
Ik ga zeker geen 7 dagen lang de PC aanhouden voor ditquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Veel succes voor die hier video's van maken.
De kerk uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.Liedje is nog niet afgelopen, hij moet het helemaal uit zingen.... dus niet voor het zingen.....
Esther komt zo ,en dan JW.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
Erik kan rustig gaan slapen.. die is geweest
En volgende keer in Hardstylequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Oke de tekst mag dus zelf ingevuld worden..
Uiteraard zolang je maar je best doetquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Oke de tekst mag dus zelf ingevuld worden..
't Zal eens niet... De verliezersmentaliteit van tegenwoordig (sorry anders kan ik de zesjescultuur niet noemen)quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zolang je maar je best doet
vooral de uithalen klonken geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zolang je maar je best doet
Het is wel een leuke opdr iddquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien vond ik dit wel het allerleukste in al die maanden ook omdat ik uitging van een klotekaraoke en toen kwam dit
1. Jasperquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef woxxel het volgende:
even mijn voorspelling. jasper gaat dit programma winnen.
hij is echt een vreselijke vent. die heeft hulp nodigquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey zit weer chagrijnig en ongemakkelijk op een stoel kijkende naar al het plebs
Over wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Hoe kan iemand zo verbitterd zijn in het leven"![]()
![]()
![]()
hm..quote:
laat 'm lekker in zijn eigen vet gaarkokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef woxxel het volgende:
[..]
hij is echt een vreselijke vent. die heeft hulp nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |