neequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:44 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen wij ook een Kerstcosaoke doen? Een Mod noemt lied en naam diegene moet dan binnen 30 seconden het bijpassende nummer plaatsen of de volledige tekst overtypen.![]()
Zal de sfeer hier goed doen
Jeff ten voeten uit: 'Mirthe komt tekort maar heeft in zijn maand een dikke bolle kop gekregen en een pens alsof ze zwanger is'quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff noemde wanda net een gedrocht, lelijkste kind dat hij ooit heeft gezien. Het is ook niet echt de vrolijke noot.
Nee, zijn ego is geknaktquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef R0T29 het volgende:
Jeff kan na zijn managersschap zijn verblijf daar niet meer zo goed managen lijkt het
Wan leuk mens is het tochquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff ten voeten uit: 'Mirthe komt tekort maar heeft in zijn maand een dikke bolle kop gekregen en het lijkt alsof ze zwanger is'
was het wham?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef spapaars het volgende:
Stream 2
https://streamable.com/idqy8z
[ afbeelding ]
Waar de fuck bemoeit Jeff zich mee. Ik hoorde hem al janken over Jasperquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef mootie het volgende:
Kim vindt het maar raar dat Jeff tegen Jasper wil zeggen dat hij nog nooit zo’n dom, stom, lelijk wijf als Wanda heeft gezien. Dan ben je geen vriendjes.
whamageddon...quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat goddorie een filmpje, kijk dan gewoon.
En dus vind je het nodig te vloeken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat goddorie een filmpje, kijk dan gewoon.
Wanda haat Jeff en wil hem het liefst gisteren nog elimineren maar zijn allerbeste maat Jappie wil er verkering meequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoeit Jeff zich mee. Ik hoorde hem al janken over Jasper
Is dit vloekenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus vind je het nodig te vloeken?
zucht .. dat is toch geen vloeken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus vind je het nodig te vloeken?
Er gaan kerstballen af en dan moet je snel naar het scherm en meezingen met een liedje wat dan verschijnt, karaoke dus.quote:
Als de kerstbellen gaan, moet de naam die verschijnt, binnen 15 sec voor het karaokescherm staanquote:
Ah ja, kerstbellen klinkt logischer, dacht al, kerstballen, wat tik ik nou weer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als de kerstbellen gaan, moet de naam die verschijnt, binnen 15 sec voor het karaokescherm staan
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, kerstbellen klinkt logischer, dacht al, kerstballen, wat tik ik nou weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |