Nou ja, als dezelfde behandeling uiteindelijk hetzelfde resultaat heeft dan snap ik wel dat hij wil voorkomen dat met de moeder van zijn kinderen hetzelfde gebeurt als met zijn moeder gebeurde.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, plus het feit dat ik nu vooral het gevoel krijg dat ie een soort rechtvaardigheidsgevoel heeft om Diana eer aan te doen en Meghan niet op dezelfde manier te willen laten behandelen. Nu was Diana natuurlijk ook wel een meesteres in het bespelen van de pers, maar je kunt niet zeggen dat ze er uiteindelijk ver naast heeft gezeten.
Dit. Het zou me eerder verbazen als Charles wèl de vader is.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:46 schreef Toine51 het volgende:
Als ik Charles was, liet ik eens een DNA testje doen, of Harry wel zijn zoon is....
Ik moest hier ook altijd wel om grinniken, maar hij lijkt wel degelijk op een jonge Charles, en met name op een jongere Prins Philipquote:Op maandag 9 januari 2023 14:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Het zou me eerder verbazen als Charles wèl de vader is.![]()
[ afbeelding ]
En daarna zijn titel van prins afnemen en de groetjes.
Grappig, ik vind hem wel wat weg hebben van prins Edwardquote:Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest hier ook altijd wel om grinniken, maar hij lijkt wel degelijk op een jonge Charles, en met name op een jongere Prins Philip
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Grappig, ik vind hem wel wat weg hebben van prins Edward
Dit.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]Allemaal hetzelfde genenpakket toch
Harry heeft net zulke dicht bij elkaar staande ogen als Charles.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:00 schreef Viv het volgende:
Dit. Het zou me eerder verbazen als Charles wèl de vader is.![]()
Nu je het zegt, op deze foto vind ik ze qua ogen wel op elkaar lijken:quote:Op maandag 9 januari 2023 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Harry heeft net zulke dicht bij elkaar staande ogen als Charles.
Die ogen en lach. Ik vind Harry meer op Charles lijken en William op Diana.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu je het zegt, op deze foto vind ik ze qua ogen wel op elkaar lijken:
[ afbeelding ]
Ja, daar kon je op wachtenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Afghanen roepen op prins Harry te berechten in internationaal hof
Een familielid van Afghaanse slachtoffers van een Britse luchtaanval in 2011 heeft opgeroepen om prins Harry te berechten en te straffen voor het doden van 25 landgenoten tijdens zijn militaire dienst. De prins maakt dit aantal bekend in zijn memoires en die onthulling komt hem in eigen land en Afghanistan op veel kritiek te staan.
https://www.ad.nl/show/af(...)ionaal-hof~a5b98fda/
En dan maar jammeren met leugens en aannames dat de hele wereld zijn gezin in gevaar brengt.. en het dan zelf gewoon doen en dat had iemand met ook maar een greintje verstand hem moeten vertellen. Dat het not done is om op te scheppen over je militaire verleden en buiten dat nog oerstom ook.quote:
Kettingboek doen met een open tikkie?quote:
quote:Prince Harry becomes first royal to publicly address Prince Andrew's links to Jeffrey Epstein with reference to 'shameful scandal' in biography
OMG, the gift that keeps on giving 🫣quote:Op maandag 9 januari 2023 19:22 schreef loveli het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)Jeffrey-Epstein.html
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2023 19:22 schreef loveli het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)Jeffrey-Epstein.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |