Nee tuurlijk niet.quote:
cv, heeft wel zo'n typsiche geurquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de centrale verwarming of een externe verwarming?
aah op die fietsquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar het beleid is vaak dat je ergens de jas moet ophangen. En als je dan naar een andere toko gaat is logistiek een gedoe neem je mee neem je niet mee?
stof?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
cv, heeft wel zo'n typsiche geur
smooth!quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik ervoor zorgen dat je het niet koud hebt nootje
lololquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog dat ik heel vroeger zo een strak rokje wilde dragen met uitgaan, maar kon er niet mee fietsen, dus in broek op fiets en rokje daarna omlaag getrokken van taille
en dan kon de broek uit
Nou ik zou eerlijk zijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
o je bent pas nog geweest?! was t genezen van de kater en wel leuk, of moest was t het niet waard uiteindelijk
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik ervoor zorgen dat je het niet koud hebt nootje
Jij bent slimquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog dat ik heel vroeger zo een strak rokje wilde dragen met uitgaan, maar kon er niet mee fietsen, dus in broek op fiets en rokje daarna omlaag getrokken van taille
en dan kon de broek uit
doe ik ook meestalquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
o ik kon mn tas en jas achter de luidspreker altijd wel dumpen
nee nog iets betersquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]heb je een berenvel in de aanbieding?
het gebeurt he...quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:41 schreef suzi1 het volgende:
ik ben uiteindelijk wel meerdere jassen kwijtgeraakt, omdat ze die makkelijker kunnen jatten zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |