Hij wil niet verbinden, maar moet ook met een gastnetwerkquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:34 schreef Loveable het volgende:
Wat is er met je playstation en internet dan?
En andere apparaten doen het wel ?quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hij wil niet verbinden, maar moet ook met een gastnetwerk
Ik weet niet waar die kabels zitten, maar via de laptop werkt de wifi primaquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
En andere apparaten doen het wel ?
Alle kabels er goed in etc?
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
WOCHENENDE!!!!! SCHEISSARBEIT!!!
oeh lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
Broccoli en dan met andere groentjes mixen in de pasta met kip
Zeker, wil natuurlijk lachend mn kleinste kamertje uitwandelenquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:23 schreef Schakeltopia het volgende:
jij gaat zeker weer 5 ons groenten eten
https://www.dumpert.nl/item/100047771_bb7bee9equote:Op vrijdag 9 december 2022 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker, wil natuurlijk lachend mn kleinste kamertje uitwandelen
quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100047771_bb7bee9e
echt idioot toch hahaquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had haar al lang weggejaagd
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks word je net zo viesdik als ons
hij heb geen werk meer hequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef suzi1 het volgende:
hij wult amal subs en bitsies. beetje jammer als je erom gaat vragen toch
lolquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef suzi1 het volgende:
most hij maar geen grote smoel op zn nieuwe baan hebben
volgens mij max 2 wekenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
of gewoon proeftijd niet doorgekomen, zolang werkte hij er toch niet?
ik bedank even voor een tattoootjequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:17 schreef suzi1 het volgende:
als hij nou een grote tatoo zet bij iemand. zeg een hele dag werk, dan heeft hij zo 800 euro op 1 dag.
dus 2 tatoos en hij kan een maandje eten enzo
aahw arme meidquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:18 schreef suzi1 het volgende:
hij ging toch huis kopen voor hem en timka als kerstkado. zit er dan ook niet meer in denk
ooh nouja toch lekker!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:26 schreef suzi1 het volgende:
ja had deze ochtend verwarming aan. maar ging toen lekker slapen op de bank onder dekens. had ik dus niks aan gehad, want toen ik wakker werd moest ik weg
toch liever zomerquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
lekker hoor. wij houden van winterse dagen <3
ja snap ik!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik wil graag die nieuwe serie kijken, kan ook op laptop maar wil graag via tv is fijner
ben je wel verbonden dan met de wifiquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik wil graag die nieuwe serie kijken, kan ook op laptop maar wil graag via tv is fijner
Dat is juist het probleem dat wil die niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben je wel verbonden dan met de wifi
wat stomquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem dat wil die niet.
ze heb macbook, dus zal wel geen verloopje hebben voor hdmi kabelquote:
Nee dat is voor een verbinding van een hotel internet verbindingquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
maar die joetoep helpt ook n iet?
Ja maar daarmee kan ik niet via de ps connectenquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je unlimited mobiel internet?
laat maar lukt vast vanzelf wel ee nkeerquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
https://support.apple.com/en-gb/HT204023
Dankje schakel alleen bij ps komt het niet te voor schijnquote:
zie je hem op je laptop wel?quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje schakel alleen bij ps komt het niet te voor schijn
echt?!quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:28 schreef Moonlight het volgende:
JAAAA HIJ DOET HTE !!!! SCHAKELTJE IS MIJN HELD![]()
![]()
genot!!! lekker genieten moontje!quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
jaaaaa!!kan ik eindelijk sleepers kijken
Nee ik ben niet zo goed in fotos posten anders had ik dat gedaan maar it works!!!quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze denkt ook,ik zeg gewoon dat ie het doet, ben ik daar ook weer vanaf
woohooooquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo goed in fotos posten anders had ik dat gedaan maar it works!!!
Hahah nee ik heb onbeperktquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
nu binnen 3 tellen je mobiele bundel erdoor jagen
Dankewol pozzamanquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee daarom ik denk ik zeg het nog wel even
Ja en morgen nog beter want Maaaaarley !!quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:33 schreef suzi1 het volgende:
nou is je weekend iig goed van start gegaan
oooh wat hearlik!quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja en morgen nog beter want Maaaaarley !!
Jankend een peuk rokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ach kan nu ook wel, we verliezen toch
Ja lijkt hetquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
VERKEERD MOMENT OM TE BELLEN MOEDERS
quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
"bijzonder he, nu kunnen ze ineens wel voetballen"![]()
ja moeders joe joe
Ja dat helpt welquote:
hahahaquote:Op vrijdag 9 december 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat helpt welDekentje bij doelpunt door de kamer gesmeten
lekker genot en koste niets!quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
yoo afgelopen zomer was het hier zonder verwarming zelfs 29 binnen!!
klinkt bijna gezond!quote:Op vrijdag 9 december 2022 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
wel wat anders dan die ik bij de Thai had besteld, maar dikke prima en minder vet
breien.gifquote:
Nee ik doe ff rustig aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:33 schreef suzi1 het volgende:
ga je nog stappen dit weekend borreltje, of wil er weer niemand mee de hort op
ga je enkel in jurkje uit?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ik doe ff rustig aan
vind het nu ook te koud om iets te doen, of nouja qua kleding denk ik er nu bewust over aan wat ga ik aandoen als ik naar buiten ga
en met uitgaan is het mij niet waard om een jurkje aan te doen.
Nee ik ben geweest en weer ff genezen van uitgaanik moest er flink van bijkomen
de centrale verwarming of een externe verwarming?quote:
Nee tuurlijk niet.quote:
cv, heeft wel zo'n typsiche geurquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de centrale verwarming of een externe verwarming?
aah op die fietsquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar het beleid is vaak dat je ergens de jas moet ophangen. En als je dan naar een andere toko gaat is logistiek een gedoe neem je mee neem je niet mee?
stof?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
cv, heeft wel zo'n typsiche geur
smooth!quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik ervoor zorgen dat je het niet koud hebt nootje
lololquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog dat ik heel vroeger zo een strak rokje wilde dragen met uitgaan, maar kon er niet mee fietsen, dus in broek op fiets en rokje daarna omlaag getrokken van taille
en dan kon de broek uit
Nou ik zou eerlijk zijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
o je bent pas nog geweest?! was t genezen van de kater en wel leuk, of moest was t het niet waard uiteindelijk
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik ervoor zorgen dat je het niet koud hebt nootje
Jij bent slimquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog dat ik heel vroeger zo een strak rokje wilde dragen met uitgaan, maar kon er niet mee fietsen, dus in broek op fiets en rokje daarna omlaag getrokken van taille
en dan kon de broek uit
doe ik ook meestalquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
o ik kon mn tas en jas achter de luidspreker altijd wel dumpen
nee nog iets betersquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]heb je een berenvel in de aanbieding?
het gebeurt he...quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:41 schreef suzi1 het volgende:
ik ben uiteindelijk wel meerdere jassen kwijtgeraakt, omdat ze die makkelijker kunnen jatten zo
jeetje dat is wel echt sneuquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef suzi1 het volgende:
ergste was dat ik toen zelfs een keer mn jas een paar 100 meter verderop zag liggen en helemaal in stukken gesneden. denk iemand had haat aan mij?
Dronken gedrag kan ook raar uitpakken maar dat is wel echt raar en naar dat iemand zoiets doet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef suzi1 het volgende:
ergste was dat ik toen zelfs een keer mn jas een paar 100 meter verderop zag liggen en helemaal in stukken gesneden. denk iemand had haat aan mij?
ja er zijn echt rare lui bij hoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Met koningsdag zag ik ook iets. Mensen proberen de jassen te verstoppen op zo'n gebouw. Helemaal klimmen ik schatte het 3 a 4 meter hoog waar ze in zo'n nis de tassen hadden gezet.
Komt er 5 min daarna een groep. Klimt daarop, pakken die jassen en beginnen er mee te smijten erop te pissen.
Ik dacht wtf is dit voor rare praktijken? Ga je ook denken kennnen ze die mensen of zijn het random mensen want het is wel heel toevallig en ook zo snel dat het gebeurt. Echt aso.
En zeker in groepsgedrag in zo'n setting. Mensen denken dat alles kan. Of nouja sneller van het slopen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja er zijn echt rare lui bij hoor
ja heb dat nooit echt begrepen. ik ging altijd uit om plezier te maken. sommige mensen gaan erop uit om rottigheid te schoppenquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En zeker in groepsgedrag in zo'n setting. Mensen denken dat alles kan. Of nouja sneller van het slopen.
Ik dacht misschien heb je zo'n petroleum kachel die stinken ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
cv, heeft wel zo'n typsiche geur
Ja en alcohol versterkt die agressie enorm.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heb dat nooit echt begrepen. ik ging altijd uit om plezier te maken. sommige mensen gaan erop uit om rottigheid te schoppen
heb je een softe telefoon?quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
ik vond mn vorige telefoon wel stoerder uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |