Omdat het over het algemeen verdacht is wanneer mensen zich hier registreren en dan als eerste en enige bericht iets posten met linkjes naar vage/onbekende webshops/winkels/artikelen/advertenties. Zijn ook vaak bots. Gelukkig is dat bij jou niet het geval en ben je inmiddels een terugkerende bezoekerquote:
Ook. Linkshangers ftwquote:
Begrijpelijk en dankjewelquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen verdacht is wanneer mensen zich hier registreren en dan als eerste en enige bericht iets posten met linkjes naar vage/onbekende webshops/winkels/artikelen/advertenties. Zijn ook vaak bots. Gelukkig is dat bij jou niet het geval en ben je inmiddels een terugkerende bezoekerWelkom, stick around
Sowieso het mooiste kampquote:Op zondag 26 februari 2023 18:17 schreef Piles het volgende:
Met ongeveer 39% naar chapter 3 gegaan net (paar weken niet gespeeld)
Eens kijken wat er nu weer komt.
Clemens Point bij Flat Iron Lake jaquote:Op maandag 27 februari 2023 17:16 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Is dat die bij de watterrrrtsjuh?
Ik vond het inderdaad echt jammer dat we daar weg gingenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Clemens Point bij Flat Iron Lake ja
Lijntje uitwerpen op de pier en gewoon ff een tijd zitten vissenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:39 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad echt jammer dat we daar weg gingen
Lekker rustgevend.
Altijd tegenover waar online de moonshine Shack in de bayou staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
En die Egrets zijn nu nooit te vinden als je hun veren nodig hebt
https://jeanropke.github.io/RDOMap/quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Altijd tegenover waar online de moonshine Shack in de bayou staat.
Mooi is dat ja, verdedig je je worstelend en daarna schietend tegen een beer, ziet/hoort iemand dat, krijg je een bounty voor "disturbing the peace"quote:Op woensdag 19 april 2023 17:19 schreef blikjecola3001 het volgende:
Bezig met mijn 2e playthrough, dit keer veel rustiger zodat ik alle sidequests kan pakken. Kwam een vent tegen die aan het jagen was in een bos, dus ik meelopen, word ik aangevallen door een beer. Uiteindelijk een tijdje met die beer geworsteld en beer neergeschoten is die jager weg gerend omdat ik schoot![]()
Ik vind dat zo mooi aan games zoals red dead en ook gta. Dat wanneer je juist doet wat hoort je in de problemen komt. Zoals bij gta je heel netjes rijd maar er een politieauto tegen je aanknalt en je ineens 1 ster hebtquote:Op woensdag 19 april 2023 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi is dat ja, verdedig je je worstelend en daarna schietend tegen een beer, ziet/hoort iemand dat, krijg je een bounty voor "disturbing the peace"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |