Prachtig, word er helemaal emotioneel van.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik moet direct denken aan dit mooie nummer, deze prachtige cover van 1 van haar mooiste nummers
Triest verhaal voor haar
Ja, ze tobt al jaren met haar gezondheid zo blijkt. Al vind ik haar in het interview er wat gezonder uitzien (de ironie).quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:26 schreef GwanGwaa het volgende:
Velen, waaronder ik, dachten altijd dat ze anorexia had, maar nu blijkt het dus iets totaal anders te zijn.
Tragisch hoor. Ik schrok van het interview.
Daar hoeft het toch helemaal niet alleen om te gaan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ze kan prima stoppen tenzij ze nog zakelijke verplichtingen heeft. Ze heeft alles al gewonnen en behaald.
Als je ergens niet ingaat voor het geld is het wel muziek aangezien 99,9999% het nooit redt. Ik ken eigenlijk weinig bekende muzikanten die met pensioen gaan, meesten lijken toch wel door te gaan tot het einde. Dat doe je niet als het puur om het geld gingquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar hoeft het toch helemaal niet alleen om te gaan?
Je ziet in dat filmpje dat ze erg verdrietig is dat ze haar fans niet kan zien en niet kan optreden. Dat geeft mij toch echt het idee dat ze het optreden nog steeds ontzettend tof vindt en graag wil doen. Ook al heeft ze alles gewonnen en geld als water.
Nou inderdaad. Ze heeft altijd keihard gewerkt om haar stem in top kwaliteit te behouden en haar fans te geven waar ze voor komen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar hoeft het toch helemaal niet alleen om te gaan?
Je ziet in dat filmpje dat ze erg verdrietig is dat ze haar fans niet kan zien en niet kan optreden. Dat geeft mij toch echt het idee dat ze het optreden nog steeds ontzettend tof vindt en graag wil doen. Ook al heeft ze alles gewonnen en geld als water.
Precies.quote:Op maandag 12 december 2022 07:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ze heeft altijd keihard gewerkt om haar stem in top kwaliteit te behouden en haar fans te geven waar ze voor komen.
Een zangeres met veel liefde voor haar fans.
Heb je de aandoening gegoogeld? Dit komt niet meer goed hoor. Een progressieve nachtmerrie.quote:Op maandag 12 december 2022 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies.
Het lijkt me een hele lieve vrouw. Ik hoop echt dat ze er niet al te veel narigheid van ondervindt.
Ik had gehoopt dat er gradaties in deze ziekte zijn. Helaas niet dusquote:Op maandag 12 december 2022 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je de aandoening gegoogeld? Dit komt niet meer goed hoor. Een progressieve nachtmerrie.
Edit: Stiff-person syndrome (SPS) is a rare, progressive neurological disorder. Symptoms may include stiff muscles in the trunk (torso), arms, and legs; and greater sensitivity to noise, touch, and emotional distress, which can set off muscle spasms.
Over time people with SPS may develop abnormal, often hunched over postures. Some people may be too disabled to walk or move. Many fall frequently because they do not have the normal reflexes to catch themselves. This can lead to serious injuries. People with SPS may be afraid to leave the house because street noises, such as the sound of a car horn, can trigger spasms and falls.
Bron: https://www.ninds.nih.gov(...)tiff-person-syndrome
De medicatie die enigszins kan verlichten maakt het haar ook onmogelijk nog op te treden, dus dat is wel einde verhaal.
Nou die zullen er in elk stadium wel zijn, maar ik denk niet dat je kunt spreken van 'er niet al te veel last van hebben.'quote:Op maandag 12 december 2022 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er gradaties in deze ziekte zijn. Helaas niet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |