Jarigquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:42 schreef espri het volgende:
Spannend!!! Heel veel plezier allemaal en spijtig dat ik er niet bij kan zijn.
Maak er weer een superleuke en gezellige meet van.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:42 schreef espri het volgende:
Je kan je altijd nog bedenkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:45 schreef praadje het volgende:
Veel plezier allen. Ik hoop dat jullie nog gaan napraten hier, leuk om te lezen.
Jammer dat jij er ook niet bent vanavond maar je verjaardag gaat voor natuurlijk.quote:
Haha ja, ik hou van zulke topics.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan je altijd nog bedenken![]()
Dank je wel. Ik weet van de vorige keer/keren, dat je ook meelas.
Yeahhhh, als er geen kut aan is, gaan we puzzelenquote:
Zeker dat dat genoeg is?quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Bewaren jullie wel je eetlust?
[ afbeelding ]
Nee, niets voor mij. Ik hou daar niet zo van.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat goed komen
Jij er volgende keer ook bij Dot
Lastig oordelen als je het nooit probeertquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij. Ik hou daar niet zo van.
Gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhhh, als er geen kut aan is, gaan we puzzelen
Lekker!quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Bewaren jullie wel je eetlust?
[ afbeelding ]
Dankjewel praadje! Dat zal vast wel gebeuren.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:45 schreef praadje het volgende:
Veel plezier allen. Ik hoop dat jullie nog gaan napraten hier, leuk om te lezen.
Thanks! En jij gefeliciteerd, ik lees dat je jarig bent?quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:42 schreef espri het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Yeahhhh, als er geen kut aan is, gaan we puzzelen
Lang zal ze leven staat op de Fok! muzieklijst Den Haag 2022quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks! En jij gefeliciteerd, ik lees dat je jarig bent?
Hoi, wat leuk. Dank je wel. Je kan er nog makkelijk bij hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Veel plezier allemaal vandaag![]()
En gedraag jullie![]()
Of doe iig alsof
Zijn er ook nog jarigen echt aanwezig?quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lang zal ze leven staat op de Fok! muzieklijst Den Haag 2022(en de Regenboog, 1 van haar favo's)
Niet dat ik weet, maar lang zal ze leven was een verzoek van espri.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er ook nog jarigen echt aanwezig?
Dank je wel... Ook voor jou geldt... als je nu van huis gaat, moet je het nog reddenquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:41 schreef Flory het volgende:
Gefeliciteerd @:espri![]()
Veel plezier op de meet allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |