Yeahhhquote:

de vegetarische soepballen bedoel je danquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo ..het eerste soepje is klaar.. De vegetarische versie. Wel met soepballen.
Eten op eigen risico

Jazeker, wat een geduld hebben vegetarische mensen om daar balletjes van te draaien. Dochterlief heeft al vloekend er wat kunnen draaien.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de vegetarische soepballen bedoel je dan

quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jazeker, wat een geduld hebben vegetarische mensen om daar balletjes van te draaien. Dochterlief heeft al vloekend er wat kunnen draaien.
Het blijft niet plakken

We hebben de helft weggesodemieterd, want uiteindelijk lagen we met de slappe lach het onder de tafel vandaan te vegen

damn dat schiet geheid m'n hoofd in als ik morgen een hap van die soep neemquote:

Het is weer eens wat anders dan een chocoladeletterquote:

Jobiquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een chocoladeletter

Nee, dat nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daar vervolgens weer balletjes van gedraaid?

Haha, dat scheelt wel veel afwas als iedereen gewoon uit zijn schoen eetquote:

Koenquote:

klinkt toch wel corona-achtigquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koen

Hier gaat het steeds elke dag wat beter. Gisteravond ineens veel hoesten, nu is het af en toe even met de keel schrapen en nog wat keelpijn.

En toch geven meerdere zelftesten deze week aan dat het echt geen corona is/wasquote:

dat dacht Koen jr ook, telkens negatief, totdat ie toch eens een GGD test liet doenquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch geven meerdere zelftesten deze week aan dat het echt geen corona is/was

LOLquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jazeker, wat een geduld hebben vegetarische mensen om daar balletjes van te draaien. Dochterlief heeft al vloekend er wat kunnen draaien.
Het blijft niet plakken

We hebben de helft weggesodemieterd, want uiteindelijk lagen we met de slappe lach het onder de tafel vandaan te vegen

We praten toch nooit op de meets?quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Bewaren jullie allemaal je gespreksstof voor morgen?

Nee, vandaar de muzieklijstquote:

quote:
 Soms heb ik een helder moment
 Soms heb ik een helder moment  

Ik denk dat iedereen vroeg naar bed is, zodat we morgen uitgerust mee kunnen zingen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Soms heb ik een helder moment

Jij wordt gebracht en gehaald toch?

Voor zingen ben ik normaal wel te porren, maar mijn stem werkt nu niet echt meequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen vroeg naar bed is, zodat we morgen uitgerust mee kunnen zingen.
Ja, luxe hč

Dan lijkt het mij handig om die puzzels gelijk mee te geven als je komt..ik ga dat 's avonds vergeten...quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen vroeg naar bed is, zodat we morgen uitgerust mee kunnen zingen.
Ja, luxe hč

Dan zouden we een duetje kunnen doenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor zingen ben ik normaal wel te porren, maar mijn stem werkt nu niet echt mee

Ik ben vandaag zo vrolijkquote:

Dan heb je je handen al vol aan mij, hoef je ook niet nog eens aan de puzzels te denkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij handig om die puzzels gelijk mee te geven als je komt..ik ga dat 's avonds vergeten...
En als we jou moeten dragen naar de auto

Jij komt morgen goed beslagen te ijsquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja. Ben het hele repertoire aan het doornemen.

Beterquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ben vrolijk omdat ik gelukkig nog geen verschijnselen van verkoudheid heb.

Voor de volgende meet. Ik ben mijn stem kwijt 🤧quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Bewaren jullie allemaal je gespreksstof voor morgen?

Primaquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zouden we een duetje kunnen doen
De mijne klinkt ook nog wat zwoel namelijk.

Fijn, in ieder geval 1 die volledig is opgeknaptquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ben vrolijk omdat ik gelukkig nog geen verschijnselen van verkoudheid heb.

Klopt, ik was haar aan het verzorgen. Ze heeft geen corona, dat is getest, maar wel een flinke verkoudheid met bronchitis waar ze flink beroerd van is. Was bang dat ik het ook zou oppikken, omdat je toch dicht bij elkaar in de buurt bent. Maar gelukkig vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter
Jij was afgelopen week toch veel bij je moeder die wel verkouden is?

Hoe staat het met je gebarentaal?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de volgende meet. Ik ben mijn stem kwijt 🤧
 Of moeten we gaan liplezen?
  Of moeten we gaan liplezen?

Ik was niet verkouden, maar wel een paar dagen bij m'n zieke, verkouden moeder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn, in ieder geval 1 die volledig is opgeknapt

Daar kom ik niet ver mee.quote:
Gewoon dm’enquote:Of moeten we gaan liplezen?

quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij komt morgen goed beslagen te ijs
Leuk!quote:

Dan heeft je moeder het inderdaad flink te pakken en heb jij blijkbaar een goede weerstandquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klopt, ik was haar aan het verzorgen. Ze heeft geen corona, dat is getest, maar wel een flinke verkoudheid met bronchitis waar ze flink beroerd van is. Was bang dat ik het ook zou oppikken, omdat je toch dicht bij elkaar in de buurt bent. Maar gelukkig vooralsnog niet.

Zoals gebruikelijk is op een meetquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom ik niet ver mee.
[..]
Gewoon dm’en

Ik zie al voor me; wij allemaal op onze telefoons met elkaar aan het dm'enquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom ik niet ver mee.
[..]
Gewoon dm’en

Zo gaat het op elke Haagse meet. Vooral de spelfouten als er wat drank in zit zijn achteraf hilarisch.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie al voor me; wij allemaal op onze telefoons met elkaar aan het dm'en

Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo gaat het op elke Haagse meet. Vooral de spelfouten als er wat drank in zit zijn achteraf hilarisch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |