quote:
Dat is wel zwaar kutquote:Op zondag 11 december 2022 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
Trein gecanceld. Dat wordt een lange en avontuurlijke nacht
Dank je. Personeelstekort in dit geval.quote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef stropdaz het volgende:
Sterkte met overnachten op het station in deze kou voor de mensen die geen trein hebben door storing/ongeluk
Kruip bij Sode en Nottiquote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je. Personeelstekort in dit geval.
quote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef stropdaz het volgende:
Sterkte met overnachten op het station in deze kou voor de mensen die geen trein hebben door storing/ongeluk
We zitten nu in de trein naar Leiden en dan schijnt er nog wel een aansluiting te zijn.quote:
Succes!quote:Op zondag 11 december 2022 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
We zitten nu in de trein naar Leiden en dan schijnt er nog wel een aansluiting te zijn.
Wordt vervolgd
Sode, Nottu, Prisha en Shii, als ik het goed heb.quote:Op zondag 11 december 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
Wie zitten er allemaal op kamers in NH !
OK ... maar jullie rijden al .. sterkte .. via Amsterdam zal het toch wel lukken ..quote:Op zondag 11 december 2022 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sode, Nottu, Prisha en Shii, als ik het goed heb.
Geen bevroren wissels?quote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je. Personeelstekort in dit geval.
Echt wel.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 00:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in t hotel aangekomen.
Jas van Sode ligt bij de receptie.
Alles draait een beetje
Is die de weg kwijt?quote:Op zondag 11 december 2022 00:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ben in t hotel aangekomen.
Jas van Sode ligt bij de receptie.
Alles draait een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |