Prima hoor. Zou wel even checken of het hotel nog een kamer vrij heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:55 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik ga met jou terug als je het goed vindt @:Sodeknetters

Knallen met die soepballenquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zie je straks, ik ga n de soep roeren

Ik leg mijn luchtbed naast jou op de grondquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prima hoor. Zou wel even checken of het hotel nog een kamer vrij heeft.

moet wel eerst naar hotel en denk van daaruit een taxi te nemen want heb wat flesjes bij me is wel zwaar
 moet wel eerst naar hotel en denk van daaruit een taxi te nemen want heb wat flesjes bij me is wel zwaar

quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:58 schreef Prisha het volgende:
Ik rij nu weg richting Den Haagmoet wel eerst naar hotel en denk van daaruit een taxi te nemen want heb wat flesjes bij me is wel zwaar

quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:58 schreef Prisha het volgende:
Ik rij nu weg richting Den Haagmoet wel eerst naar hotel en denk van daaruit een taxi te nemen want heb wat flesjes bij me is wel zwaar

Goed plan. Wil ook wel mee. Ben daar pas rond 4 uur denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoelaat denk je bij het hotel te zijn? Kunnen we een taxi delen misschien

Prooscht! Wij zijn nu in het hotel. Tot zo!quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben er

Neem een klein drankje tegen de zenuwen

Tot zoquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prooscht! Wij zijn nu in het hotel. Tot zo!

Tot zoquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga over 10 minuten de deur uit. Tot straks

quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je.
Na afloop wordt dit een praadtopic

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |