Goeiemorgen.quote:Op donderdag 8 december 2022 08:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nee, want dan trekt het geen 'nieuwe luisteraars'.(wel een goed idee, die 5 jaar afkoelingsperiode, Had ons een hoop Coldplee bespaard.)
OK Boomerquote:Op donderdag 8 december 2022 09:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Coldplay en Danny Vera zijn net zo erg als Di-rect, Kensington of Blöff. Net zoals Boudewijn de Groot veel mooiere nummers heeft. Maar ja, kudde volk. The Big Lebowski: "I hate the fucking Eagles." Op naar de Kerst en Nederland-Argentinië. Wolter Kroes trotserend.
Bohemian Rhapsody van Queen prolongeert de eerste plaats in de NPO Radio 2 Top 2000. Nummer twee in de lijst der lijsten is Roller Coaster van Danny Vera. Hotel California van Eagles is dit jaar op de derde positie te vinden. Queen behaalt voor het eerst met twee nummers de top 10: Love Of My Life staat op tien. Coldplay, nu op vijf met Fix You, stond niet eerder zo hoog genoteerd in de Top 2000.
Nederland kon tot vanmiddag 15.00 uur bepalen met welke 2000 nummers NPO Radio 2 het jaar afsluit. De top 10 van de 24e Top 2000 ziet er als volgt uit (positie vorig jaar tussen haakjes):
Bohemian Rhapsody - Queen (1)
Roller Coaster - Danny Vera (2)
Hotel California - Eagles (4)
Piano Man - Billy Joel (5)
Fix You - Coldplay (11)
Stairway To Heaven - Led Zeppelin (7)
Black - Pearl Jam (9)
Avond - Boudewijn de Groot (10)
Nothing Else Matters - Metallica (😎
Love Of My Life - Queen (12)
Bohemian Rhapsody van Queen is voor de negentiende keer de nummer één. Andere lijstaanvoerders waren Roller Coaster van Danny Vera (2020), Imagine van John Lennon (2015), Hotel California van Eagles (2014 & 2010) en Avond van Boudewijn de Groot (2005).
Waarom Boomer:? Wat heeft dat schisma of klisma er mee te makenquote:
I hate the fucking Eagles, MANquote:Op donderdag 8 december 2022 09:14 schreef tong80 het volgende:
The Big Lebowski: "I hate the fucking Eagles."
Ja dat is een beetje het idee van het hele gebeuren. Het café op de buis in je woonkamerquote:Op donderdag 8 december 2022 09:54 schreef nils_22 het volgende:
Wat ik jammer vind is dat ze niet gewoon de 2000 videoclips of liveopnames uitzenden op tv maar alleen de dansende mongolen die het kijken ??
anders kijken die mongolen het nietquote:Op donderdag 8 december 2022 09:54 schreef nils_22 het volgende:
Wat ik jammer vind is dat ze niet gewoon de 2000 videoclips of liveopnames uitzenden op tv maar alleen de dansende mongolen die het kijken ??
Daar ben ik niet van gediendquote:Op donderdag 8 december 2022 10:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het idee van het hele gebeuren. Het café op de buis in je woonkamer
Voor jou is er YouTube + de hele rij non-stop MTV-kanalen in van die pluspakketten, waarvan een deel constant dezelfde oude clips herkauwt.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:54 schreef nils_22 het volgende:
Is ook onderdeel van de lol voor mij, de mensen spotten die zich totaal ongemakkelijk voelen daar, en al helemaal als de camera op hen gericht is.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het idee van het hele gebeuren. Het café op de buis in je woonkamer
Ik vind het leuker als ze de rij laten zien van mensen die buiten in de kou staan te wachten tot ze ook drie kwartier naar binnen mogenquote:Op donderdag 8 december 2022 12:53 schreef Viv het volgende:
[..]
Is ook onderdeel van de lol voor mij, de mensen spotten die zich totaal ongemakkelijk voelen daar, en al helemaal als de camera op hen gericht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |