Ze hebben de bestelde dingen toen teruggezet. Want er was toen net een bestelling doorde oude manager gedaan die de nieuwe binnenkreeg. De overige info weet ik nietquote:Op woensdag 7 december 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Maddy en Matin was alles gewist
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
tis ook gewoon een crackerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als crackhoer
dan zeggen ze niet crackhoertjeAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Allemaal slappe mensen . Net als Kim met Marciano , Martin met Mexx en Jeff met Kimquote:
ik denk dat hij zich de tandjes verveeltquote:Op woensdag 7 december 2022 19:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja als hij zijn genotmiddelen gaat missen en steeds kritiek krijgt , denk ik dat hij weg is ..
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern kan zo een taalcursus inspreken
hier krijg ik gewoon de rillingen vanquote:Op woensdag 7 december 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Had jij een leuke dag vandaag?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook gewoon een cracker
net als crackhoer
dan zeggen ze niet crackhoertje
Zou ie nog manager zijn geweest dan had ie het anders uitgegeven hoor en dan was er gewoon eten voor flink wat dagenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
Ze hebben goed gegeten ( alleen kamer 3) iedereen heeft gekregen, de keuken, de rokers, de drinkers, de snoepers, vandaag boeken, tennis en badminton binnen gekregen, duopakketjes, alles voor de klussers..niet raar als je niks meer over heb..het is toch de bedoeling hoor ik van izeik dat ze weer opnieuw beginnen..hij was er ook nog trots op..en nu zeiken de izeikerd..
Ja Ja , helaas heb ik er beeld bijquote:Op woensdag 7 december 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sekteachtigquote:Op woensdag 7 december 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
hier krijg ik gewoon de rillingen van
die zijige uitdrukking op zijn hoofd, en dan dat gezever en geaai, brrrr
Nou , Bern wekt meer irritaties bij mij opquote:Op woensdag 7 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een slaapodcast
Ja zeker weten..en hij is niet meer de oude..hoop dat hij iedergeval kimD achter zich laat, vreselijk samen, beter maatjes blijven en lol hebben..zie jappie ook geen glimlach meer op zijn gezicht..mis de oude clubquote:Op woensdag 7 december 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich de tandjes verveelt
Jappie gaat het ook niet volhoudenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zeker weten..en hij is niet meer de oude..hoop dat hij iedergeval kimD achter zich laat, vreselijk samen, beter maatjes blijven en lol hebben..zie jappie ook geen glimlach meer op zijn gezicht..mis de oude club
Er zitten een aantal personen in die landelijk ontdekt en bekend willen worden.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy zegt wat anderen denken maar dus niet zullen zeggen maar wel op een leuke manier en daarom is het een topwijfquote:Op woensdag 7 december 2022 19:32 schreef puzziepie het volgende:
Wendy geeft feedback over de show en de presentatie van GJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |