Met een lachend gezichtquote:Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer aan het janken over het beperkte denkvermogen van de mensen
Je mag kijken naar Babs die een bal drie keer weet hoog te houdenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac wordt mooi weggestreamd van alles wat op een probleem lijkt te worden
Ik niet, de martin en maddy hadden daar totaal geen probleem mee.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
het gaat zo te zien nog wel ff dure voor Jeff weer gewend is aan gewoon deelnemer zijn.. snap ik wel
Dat heb ik ook gehoord . Jeff heeft geen controle meerquote:Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Silves het volgende:
Hij wil toch naar huis, zei hij vanmiddag?jef.
Hij heeft bij zijn verkiezing gezegd dat hij eerst zou zorgen voor een stabiele basis, een paar duizend euro klaar zou zetten voor de volgende manager enz.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was bij Jeff ook, toen hij het over nam van Maddy
En GJ die 20x opnieuw begint te tellen bij 1, en niet verder komt dan 1 ..quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag kijken naar Babs die een bal drie keer weet hoog te houden
Lachend kan je iedereen voor mongool uitscheldenquote:
Sja.. wat gaan ze doen .. hem afzetten?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft bij zijn verkiezing gezegd dat hij eerst zou zorgen voor een stabiele basis, een paar duizend euro klaar zou zetten voor de volgende manager enz.
En dat heeft hij niet gedaan....
Niemand heeft hem verplicht om met van die verkiezingsleuzen te komen, dus als je zoiets zegt, moet je het proberen na te komen lijkt mij en niet bewust een paar dagen voor het einde er nog een keer 1000 euro van een verdienopdracht erdoor jassen.
Ik heb het over de geschiedenis die gewist is door kamer 5quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft bij zijn verkiezing gezegd dat hij eerst zou zorgen voor een stabiele basis, een paar duizend euro klaar zou zetten voor de volgende manager enz.
Niemand heeft hem verplicht om met van die verkiezingsleuzen te komen, dus als je zoiets zegt, moet je het proberen na te komen lijkt mij en niet bewust een paar dagen voor het einde er nog een keer 1000 euro van een verdienopdracht erdoor jassen.
Maddy was totaal gestresst en deed t kut, was blij dat het klaar wasquote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, de martin en maddy hadden daar totaal geen probleem mee.
Het gaat er toch primair om of de groep kan eten. Daar had hij best wat geld voor kunnen overlaten.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee gek he, volgens mij startte hij zelfs met het roepen van duizenden euro's. Denk dat hij dit wel recht kan praten door te zeggen dat hij vanalles voor de groep heeft gekocht.
Nee hoor.. en vooral als Jasper in de buurt is.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Praat Wanda nou de laatste tijd vaker met die hoge kinderlijke piepstem of ligt dat aan mij ?
Meestal tegen jap...nu tegen iedereen die ze haat..dus iedereen.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Praat Wanda nou de laatste tijd vaker met die hoge kinderlijke piepstem of ligt dat aan mij ?
Dat wist ie toch toen hij manager werd, dat is voor een maand. Meneertje control freak kan het gewoon niet handelen.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maddy was totaal gestresst en deed t kut, was blij dat het klaar was
Jeff vond het geweldig en baalt datnhij nu weer gewoon deelnemer is, dat snap ik wel
Daar is Jeff enorm mee gematst.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het over de geschiedenis die gewist is door kamer 5
Doen ze bij alle managers die het overnemen, gebeurde bij Martin en Maddy ookquote:
En dat begrijp ik dus vanuit zijn persoonlijkheid welquote:Op woensdag 7 december 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist ie toch toen hij manager werd, dat is voor een maand. Meneertje control freak kan het gewoon niet handelen.
Vanuit zijn point of view is het ook wel logisch, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen zonder te bazen en zonder de controle.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus vanuit zijn persoonlijkheid wel
Had hij die 1.000,- laten staan, had hij op veel meer respect kunnen rekenen. Voor langere tijd.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |