Gypsy kan ook, ik ging voor degene waar Christine de leadzang heeftquote:Op woensdag 7 december 2022 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop op Gypsy, maar dat zal wel niet.
As Long As You Follow lijkt me wel een zekerheidje. Nouja prima. Voor die andere notering hoop ik ook op Gypsy. Vanmiddag werd op de radio namelijk nog gemeld dat ook de Nicks nummers goed gaanquote:Op woensdag 7 december 2022 21:17 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Gypsy kan ook, ik ging voor degene waar Christine de leadzang heeft
Het blijft toch jammer dat de twee beste nummers die in de eerste 10 jaar vast in de top 10 stonden de 2 zijn die er werkelijk uit zijn gevallen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:26 schreef Berkery het volgende:
Wat een valium top 10. Maar goed dat het eindigt met een gong.
Het komt er op neer dat elke nieuwe generatie weer voor dat nummer valt. En dat is toch knap te noemen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:29 schreef Document1 het volgende:
Wat hoort iedereen nou in bohemian rapsody? Ik snap daar pas niks van.
Innuendo is al beter. Zo, is dat ook alvast gezegdquote:Op woensdag 7 december 2022 21:29 schreef Document1 het volgende:
Er zit van alles in, hardrock, ballad, opera. Een ideaal nummer voor mensen die geen keuze kunnen maken. De mixed grill van de rockmuziek.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:29 schreef Document1 het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er zit van alles in, hardrock, ballad, opera. Een ideaal nummer voor mensen die geen keuze kunnen maken. De mixed grill van de rockmuziek.
Stemplaatquote:Op woensdag 7 december 2022 21:32 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Innuendo is al beter. Zo, is dat ook alvast gezegd
Nieuwe TT aubquote:Op woensdag 7 december 2022 21:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Er zit van alles in, hardrock, ballad, opera. Een ideaal nummer voor mensen die geen keuze kunnen maken. De mixed grill van de rockmuziek.
Die begreep ik eerlijk gezegd niet in de top 10 ineensquote:Op woensdag 7 december 2022 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stemplaat
En ik heb dit jaar ook meegeholpen aan Love of My Life in de Top 10
Die heeft volgens mij met name een vlucht genomen sinds de film Bohemian Rapsody uit is gekomen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Die begreep ik eerlijk gezegd niet in de top 10 ineens
Dit… dit is fantastisch.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
is toch heerlijk, dan kun je gewoon voor 12u al stoppen met luisteren en heb je geen stress voor het aftelmomentquote:Op woensdag 7 december 2022 21:29 schreef Document1 het volgende:
Mixed grill.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik luister bijna religieus de hele top2000, op de laatste uren na.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
is toch heerlijk, dan kun je gewoon voor 12u al stoppen met luisteren en heb je geen stress voor het aftelmoment
Ja die is echt geniaalquote:Op woensdag 7 december 2022 21:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mixed grill.Die opmerking ga ik gebruiken.
Van het laatste uur pak ik mn favo's mee. Avond en de Pianoman gaan nog ff op volume en dan is het sluss. Naja hij blijft wel aan maar gewoon zachte achtergrondruisquote:Op woensdag 7 december 2022 21:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik luister bijna religieus de hele top2000, op de laatste uren na.
Gozer.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een lijst van 4000 tracks bij elkaar geharkt en ik wens degene die de keuzelijst voor z'n rekening neemt heel veel succes…quote:Op woensdag 7 december 2022 22:38 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden we iemand zo gek kunnen krijgen om die hele keuzelijst van 9843 nummers in een playlist te vatten, denk je?
Opbouwende kritiek, altijd goed.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een lijst van 4000 tracks bij elkaar geharkt en ik wens degene die de keuzelijst voor z'n rekening neemt heel veel succes…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |