Floor en Henk, Davina, Vorig jaar dat meisje uit Zeeland en die halve Spanjaard. Het zijn er best veel.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, gelukkig blijven daar per jaar maar een tweetal nummers door over. Al weet ik niet precies welke nummers er daardoor echt in staan, ik kan zo alleen Door de Wind en dat nummer van Japie bedenken.
Duurt te lang, Zij weet hetquote:Op donderdag 8 december 2022 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, gelukkig blijven daar per jaar maar een tweetal nummers door over. Al weet ik niet precies welke nummers er daardoor echt in staan, ik kan zo alleen Door de Wind en dat nummer van Japie bedenken.
Oh en Floor en Henkie natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2022 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Duurt te lang, Zij weet het
Neequote:Op donderdag 8 december 2022 12:10 schreef Tussle266 het volgende:
Is die andere van Jaap met dat meisje met dat Belgische kinderstemmetje ook niet daaruit?
De Jumbovechter stond er ook een tijdje in.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2022 12:10 schreef Poppejans het volgende:
The Phantom door Floor& Henk is práchtig
quote:
Hoe komen we daaraan dan? Gewoon door pure onfortuinlijkheid?quote:
Dat is overdreven en het staat wel erg hoog, maar het is een prima versie. Maar wel weer totale overacting. Disturbed-vibes.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:10 schreef Poppejans het volgende:
The Phantom door Floor& Henk is práchtig
Geen idee. Ik hoop dat Don Leo er een item over doet zodat dit voor eens en altijd duidelijk isquote:Op donderdag 8 december 2022 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe komen we daaraan dan? Gewoon door pure onfortuinlijkheid?
Hallo,het is een musicalnummer. Dat moet je overacten.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is overdreven en het staat wel erg hoog, maar het is een prima versie. Maar wel weer totale overacting. Disturbed-vibes.
Akkoord.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hallo,het is een musicalnummer. Dat moet je overacten.
quote:
Oja, dat nummer met die Pommelien Thijs. Wie is dat en waar heeft die linksback gespeeld?quote:Op donderdag 8 december 2022 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daaaaaar moet eeeeen Pommelien, daar moet een Pommelien
Al die talentenshowfiguren mogen van mij sowieso een eind oppleuren.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Nederland is een SMAKELOOS land.
De kleindochter van Guy Thys en FC de Kampioenen.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, dat nummer met die Pommelien Thijs. Wie is dat en waar heeft die linksback gespeeld?
Ik vond Kelly Clarkson vroeger wel leukquote:Op donderdag 8 december 2022 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Al die talentenshowfiguren mogen van mij sowieso een eind oppleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |