Pizza in de oven schuiven ... nul energie dankzij onze grote vriend COVID ...quote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
Nou, wat gaan jullie eten straks?

Niet om wat we hebben, maar wat we hadden kunnen hebben of onderweg zijn verlorenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
12 december is staat die in de top 2000 weer online![]()
Kunnen we nog meer huilen

Begin je maar vast kwaad te maken dan, al heb ik het idee dat de disturbed hype wel een beetje over isquote:Op woensdag 7 december 2022 17:32 schreef Cee het volgende:
Het enige waar ik me kwaad om ga maken dit jaar is als Mr. Blue Sky wederom lager staat dan dingen zoals Disturbed.

Wellicht indiaas? Heb er nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:

Ik dacht dat jullie alleen meer rendier jerky en kudtbullar aten!quote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Pizza in de oven schuiven ... nul energie dankzij onze grote vriend COVID ...

Pizza Hawaï?!quote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Pizza in de oven schuiven ... nul energie dankzij onze grote vriend COVID ...

Ah.quote:

Zit nu al intern te huilen dat Steely Dan niet meer in de lijst staatquote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet om wat we hebben, maar wat we hadden kunnen hebben of onderweg zijn verloren

Onderweg zal er vast nog in staanquote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet om wat we hebben, maar wat we hadden kunnen hebben of onderweg zijn verloren

Nou, ik ken een paar mensen die heel stevig vast blijven houden aan de hypequote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Begin je maar vast kwaad te maken dan, al heb ik het idee dat de disturbed hype wel een beetje over is

Die staan gewoon top 30 johquote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Begin je maar vast kwaad te maken dan, al heb ik het idee dat de disturbed hype wel een beetje over is

Iets met Japanse wokgroente.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:

Do it again. Nog een keertje. Ik geloofquote:Op woensdag 7 december 2022 17:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zit nu al intern te huilen dat Steely Dan niet meer in de lijst staat

Frietquote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:

Als Steely Dan en ELO liefhebber doet het echt pijn dat ze allebei met zó weinig werk in de lijst staan en zó laagquote:Op woensdag 7 december 2022 17:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zit nu al intern te huilen dat Steely Dan niet meer in de lijst staat

Zagen ze in die telraamgroep Fix You aankomen?quote:Op woensdag 7 december 2022 17:37 schreef Cassa95 het volgende:
Lekker ophypen en dan maken de hypes van vorig jaar (Whiter Shade en Radar Love) plaats voor de #11 en #12 van vorig jaar haha

Wist niet dat je in het riool woondequote:Op woensdag 7 december 2022 17:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Friet
(vertaling voor mensen boven het riool: patat)

Ik zit al sinds maart ervoor te biddenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Do it again. Nog een keertje. Ik geloof

Die ken ik niet, die mensenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou, ik ken een paar mensen die heel stevig vast blijven houden aan de hype

Gewoon een boterham, ga nog badmintonnen straks. Penne Pasta had ik vanmiddag achter de kiezenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef PippenScottie het volgende:

ELO baal ik ook erg van inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2022 17:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als Steely Dan en ELO liefhebber doet het echt pijn dat ze allebei met zó weinig werk in de lijst staan en zó laag
(Mr. Blue Sky daargelaten dan.)

Die stond niet eens in de top 10 toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
In mijn uiterst representatie sample stond Child in Time op 1

In die van mij Duncan Brownequote:Op woensdag 7 december 2022 17:39 schreef PippenScottie het volgende:

Je hoort het nummer meteen na 12 uur wanneer het vuurwerk wordt afgeschoten en de vingers door de lucht vliegen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:39 schreef PippenScottie het volgende:

Nicks is zeker.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens had ik met de dood van Christine McVie bijna Go Your Own Way in de top 10 verwacht. Zal misschien alleen gebeuren als Stevie Nicks de pijp uitgaat.

Fix You stond op 35 ongeveer bij snelste stijgers obv aantal stemmenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zagen ze in die telraamgroep Fix You aankomen?

Ik had altijd het idee dat de gaten bovenin best groot waren, maar buiten de bovenste 3 valt dat wel mee dan.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Fix You stond op 35 ongeveer bij snelste stijgers obv aantal stemmen

quote:Op woensdag 7 december 2022 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die van mij Duncan Browne

quote:Op woensdag 7 december 2022 17:42 schreef cafca het volgende:
Maar goed. Fix You, Pianoman en Avond bij de beste 10 nummers allertijden, dat krijg je van democratie.

Het is maar goed dat de echte muziekliefhebber allang begrijpt dat dit niet een rankering van kwaliteit isquote:Op woensdag 7 december 2022 17:42 schreef cafca het volgende:
Maar goed. Fix You, Pianoman en Avond bij de beste 10 nummers allertijden, dat krijg je van democratie.

Na de afgelopen drie jaar is aangereden worden door een dubbeldekker opeens een stuk minder onaantrekkelijk gewordenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb wel trouwens het idee dat er een aantal oude nummers toch redelijk wat populariteit genieten de laatste tijd, zonder enige aanleiding, zag stiekem toch best vaak There Is A Light That Never Goes Out van The Smiths voorbij komen, bijvoorbeeld.
Vraag me af waar het aan ligt

Hoax, Roller Coaster is het één na beste nummer uit de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de echte muziekliefhebber allang begrijpt dat dit niet een rankering van kwaliteit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |