Nog niet gekekenquote:
Goedemorgen Praadjequote:Op vrijdag 16 december 2022 06:39 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes. Weer een vroegertje want het wordt een latertje vandaag. Fijne dag allen![]()
Zo... slaap je vannacht welquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Hier voetbal, darts en schaatsen
Het darten eindigt om 01h30quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo... slaap je vannacht welVeel plezier hoor
Hahahaha tja daar kan ik geen medelijden mee hebben, je alleen veel plezier wensenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het darten eindigt om 01h30Morgen om 08h50 de deur uit voor m'n moeders verjaardag...dat wordt dus een kort nachtje.
Ik vertrek kijk ik waarschijnlijk ook welBest wel fascinerend dat ze iedere keer dezelfde fouten maken.
Thxquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha tja daar kan ik geen medelijden mee hebben, je alleen veel plezier wensen![]()
En gefeliciteerd!
Ja! Onbegrijpelijk. Emigreren want je een leuke vakantie hebt gehad
Middag praadjequote:Op zondag 18 december 2022 14:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Middag Poppeltje. Hier lekker aan het kokkerellen
Plaatpizzaquote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag praadje![]()
Wat staat er op het menu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |