Spellen die ze nu doen zijn vanmiddag even snel bedacht in opdracht van Isaac...quote:Op woensdag 7 december 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Al met al een rare vertoning... amper een Nieuwe Manager Kloothommel ZeikSaac en er is ineens van alles verplicht ..brieven van Achter...Iedereen moet Spreekbeurten, Bern en KimD ineens spelletjes verzonnen die blijkbaar al dagen van tevoren ergens vandaan gekomen moeten zijn...
Raar...
Natuurlijk... hoe kan ik ze stom zijn..quote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Spellen die ze nu doen zijn vanmiddag even snel bedacht in opdracht van Isaac...
En dan straks nog die leuke tv show van GJquote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Bezigheidstherapie bij gebrek aan een normale verdienopdracht.
Die mis ik altijd....en daar is een reden voor...nog niet eens goed genoeg voor de lokale omroep van Lelijkstad....quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan straks nog die leuke tv show van GJ
Ik kijk ook nooit , vreselijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mis ik altijd....en daar is een reden voor...nog niet eens goed genoeg voor de lokale omroep van Lelijkstad....
Zometeen als klapperrrrrrrrrr…. Willeke Albertiquote:Op woensdag 7 december 2022 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Kim D is wel een geweldige Bejaardensoos animatrice
Daar erger ik me ook aan. Maar ja Bern wil ooit doorbreken dus altijd op de vlakte, geen emotie , conflicten uit de weg gaan , weinig eigen mening en een zemelquote:Op woensdag 7 december 2022 17:08 schreef freaky40 het volgende:
De overdreven uitspraak van de letter 'R' door Berrrrn...beroepsdeforrrrmatie....
Hij kan zo de politiek in. GroenLinks of zo.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan. Maar ja Bern wil ooit doorbreken dus altijd op de vlakte, geen emotie , conflicten uit de weg gaan , weinig eigen mening en een zemel
Omdat Kim en Bern de eersten waren die dit dedenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Weer Bern&KimD.. waarom geeft de Manager die opdracht niet een keer aan Ester Wie? ESTER! en JanLul.. voor groepsdynamiek
Dat altijd correct willen zijn en dat monotone stoort mij juist zo bij hem ,, alsof hij een soort opwind robot isquote:
Dat is geen excuus, iedereen moet diezelfde de kans krijgen ivm beroepen op gewoonterecht vermijdenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Kim en Bern de eersten waren die dit deden
Eens , het is ook zeker niet mijn ding ,maar ik denk dat dat de achterliggende gedachte van die zogenaamde terugblik isquote:Op woensdag 7 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, iedereen moet diezelfde de kans krijgen ivm beroepen op gewoonterecht vermijden
Dat er ineens een andere wind waait ook vanuit Febo met Isaac als Baas is wel voelbaar.. Brievenbus opdrachten die geen zak opleveren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2022 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens , het is ook zeker niet mijn ding ,maar ik denk dat dat de achterliggende gedachte van die zogenaamde terugblik is
Mjaquote:Op woensdag 7 december 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er ineens een andere wind waait ook vanuit Febo met Isaac als Baas is wel voelbaar.. Brievenbus opdrachten die geen zak opleveren bijvoorbeeld
Het is ook wel opvallend dat hij manager is geworden precies op 100 dagen na de start.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er ineens een andere wind waait ook vanuit Febo met Isaac als Baas is wel voelbaar.. Brievenbus opdrachten die geen zak opleveren bijvoorbeeld
Er is gezegd dat er tot donderdagochtend eten is.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En A New World Order aankondigt..quote:Op woensdag 7 december 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ook wel opvallend dat hij manager is geworden precies op 100 dagen na de start.
Ik begreep vanuit hier... nix + een paar euroquote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 17:21 schreef Verida het volgende:
[..]
niet veel meer, 25 euro ofzo dacht ik gezien te hebben
lolquote:Op woensdag 7 december 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En A New World Order aankondigt..
Au… stabiele basisquote:Op woensdag 7 december 2022 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep vanuit hier... nix + een paar euro
Jup.. afwachten wat voor konijn uit Isaac's hoge hoed gaat komen.. alleen sporten met een grote bek gaat 'm niet worden, er moet ook 2, 3x per dag gegeten wordenquote:
Zoe nu over Babette , weet alleen niet wat.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
Wanda heeft alles weer gepraat met Zoe ....
Krantje schrijven en chagrijnig kijken.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
Wat is eigenlijk de functie, of het bestaansrecht van Djedi in de loods?
Zoe is te leuk en lief om met die kamer om te willen gaan dus eigenlijk zou je graag zien dat ze gewoon eens afstand neemtquote:Op woensdag 7 december 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
K3 roddelt niet meer over Baps en Wendy of Jeff en KimD wanneer Zoe ie er bij is .. dat hebben ze eerder vandaag afgesproken ..
En warm water verspillenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Krantje schrijven en chagrijnig kijken.
Morgen kan het al wat mij betreftquote:Op woensdag 7 december 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Djedi wil voor 23 december naar huis las ik van de week..
oh ja, dat krantje, dat was me ontschotenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Krantje schrijven en chagrijnig kijken.
Tattoo apparaat voor maatje cianoquote:Op woensdag 7 december 2022 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat raam is al 30x doorgepoetst.... intussen is de Nieuwe Baas whiskey dingetjes aan het kijken op de PC..
[ afbeelding ]
Dat was later... Whiskey setje was ook heel belangrijkquote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tattoo apparaat voor maatje ciano
Klopt ik schakelde later inquote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was later... Whiskey setje was ook heel belangrijk
[ afbeelding ]
Soms heb je productfilmpjes op de Bol.comquote:Op woensdag 7 december 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen best veel zien op die computer. Dacht dat alleen de Jumbo website en Bol.com website te bezoeken waren en dat de rest afgesloten was.
Izak heeft nog 300¤ eigen geldquote:Op woensdag 7 december 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Lunch morgen..
Morgenavond Nix...
SW
Dat wordt een lekker Wiskey setjequote:
voor wie ? Want Izak drinkt nietquote:Op woensdag 7 december 2022 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt een lekker Wiskey setje
Geen idee.. hij was het die aan de PC zat en die clip bekeekquote:
Jip en ````````````KIM en `Marcio ook weer goedquote:Op woensdag 7 december 2022 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, schakel net in, en zie dat Wanda het al weer goedgeluld heeft met Zoe... hoe verrassend.
Deze mensen he...quote:Op woensdag 7 december 2022 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip en ````````````KIM en `Marcio ook weer goed
Vanmorgen wilde hij zijn 24 uur nog aanvragenquote:
Ze zullen wel een verdien opdracht krijgen morgenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:16 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft dus al het geld erdoorheen gejaagd want wederom eigen sloffen en kreeft hadden de prioriteit. Morgenavond hebben ze ook helemaal geen avondeten en dat allemaal terwijl ie beweerde 1000 euro te willen overdragen aan the next one.
maar dan kunnen ze morgen pas bestellen en dan worden de boodschappen niet morgen ook bezorgd toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen wel een verdien opdracht krijgen morgen
Jammer die drank is wel leukquote:Op woensdag 7 december 2022 18:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu 4 (of 5) weken allemaal aan de proteinedrankjes op kantoor dus... Weer eens wat anders dan wijn.
Dan hoop ik nu alvast dat ze het gruwelijk verprutsenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlak dat nog niet uit.. KimKleef moest het uiterste uit haar halen om een kusje terug te krijgen van Marci.. chagrijniger dan ooit was 'iequote:Op woensdag 7 december 2022 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde hij zijn 24 uur nog aanvragen
Wat te denken van rode wijn á ¤7 per fles en shag wat hij verstopt heeftquote:Op woensdag 7 december 2022 18:16 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft dus al het geld erdoorheen gejaagd want wederom eigen sloffen en kreeft hadden de prioriteit. Morgenavond hebben ze ook helemaal geen avondeten en dat allemaal terwijl ie beweerde 1000 euro te willen overdragen aan the next one.
hij heeft nog prive geldquote:Op woensdag 7 december 2022 18:20 schreef Silves het volgende:
Nou nou, zie ik ook een koopverslaafd iemand, hij ging voor eten in zijn speech, maar zie hem alles bekijken behalve eten...En maar zeggen wat jef fout heeft gedaan, ik hoop geen verdienopdracht maar de pot aanbreken ook voor eten..
\quote:Op woensdag 7 december 2022 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan kunnen ze morgen pas bestellen en dan worden de boodschappen niet morgen ook bezorgd toch?
Volgens mij hadden ze alleen nog maar eten voor het ontbijt morgen
Zou wel leuk zijn een keer. Maar de opdrachten zijn altijd zo makkelijkquote:Op woensdag 7 december 2022 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu alvast dat ze het gruwelijk verprutsen
4 Magere Weken ( Maddy)quote:Op woensdag 7 december 2022 18:20 schreef Silves het volgende:
Nou nou, zie ik ook een koopverslaafd iemand, hij ging voor eten in zijn speech, maar zie hem alles bekijken behalve eten...En maar zeggen wat jef fout heeft gedaan, ik hoop geen verdienopdracht maar de pot aanbreken ook voor eten..
Die kans zit er dik in maar Isaac kan dit juist slim uitspelen door het gewoon even te laten gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |