Duiven valt niet in de regio en een taxi is wel erg duurquote:
Ja dat is zeker duur, ik heb ook valys, dat is voor buiten de regio en is nog goedkoper ookquote:Op zondag 18 december 2022 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Duiven valt niet in de regio en een taxi is wel erg duurKan niet alles in het leven hebben en dat is prima.
Ben nu mijn eigen kerstmarkt aan het knutselen
Oh wat leuk!quote:
Ik denk niet dat ik hem ga schilderen, ik vind de blankheid van het hout wel stijlvol, klinkt dat logisch? Hele discussie met mijn moeder er nu overquote:Op zondag 18 december 2022 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
Ga je het nog beschilderen, of zo laten? Is zo ook wel mooi!
En misschien nog wat lampjes erin verwerken?
Ja dat klinkt heel logisch, zo naturel is ook wel stylish hoor!quote:Op zondag 18 december 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hem ga schilderen, ik vind de blankheid van het hout wel stijlvol, klinkt dat logisch? Hele discussie met mijn moeder er nu overen er komen lampjes biJ!
Ik heb bloodborn niet meer, mijn psplus is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:04 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 wanneer gaat de stream live
zad leuks te spelen :yquote:Op zondag 18 december 2022 13:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb bloodborn niet meer, mijn psplus is afgelopen.
Niets, alleen een beetje fifa in de avond :yquote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Yes, de lego sw. Welke doe jij momenteel?
ripquote:
Golf je nog?quote:Op maandag 19 december 2022 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niets, alleen een beetje fifa in de avond :y
kunnen we na kerst wel een keer weer aangooienquote:
en dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |