Bernquote:Op woensdag 7 december 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Jeff zeg gelijk afmaken deze gozer, deze moet dood. Geen idee over wie het gaat
Ik ga zo wel tegen hem zeggen geniet van je laatste dagen jongen.
Maar sowieso Bro, zegt Isaac
quote:Op woensdag 7 december 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zou meteen doorpakken : afmaken die gozer , hij moet dood
Omdat ze zo bekrompen en obsessief zijn in hun roddelen dat ze het niets eens meer normaal kunnen redenerenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat niet over Eunice,Isaac of Marciano die hebben toch ook hun kinderen achter gelaten?
Schandalige uitspraak wat Jeff net deed.quote:
Dit vind ik ook zo naarquote:
Meer dan laag bij de grond die uitspraak.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:31 schreef engine het volgende:
Ook gewoon weer een walgelijke uitspraak.
Ja, dit soort dingen snap ik echt niet. \de manier waarop het wordt gezegd, de taal . Bahquote:
Ja dit vind ik ook wel heftigquote:
Geel en 10.000. Maar ja Jeff komt er mee weg hé. Bij de ruzie met Kimd ook geen consequenties gehad.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schandalige uitspraak wat Jeff net deed.
DIt laat al wel zien hoe die vent is, in zoverre we dat nog niet wisten.
Het is volgens mij, hoe walgelijk ook, niet in strijd met de regels. Geen discriminatie of bedreiging oid.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Geel en 10.000. Maar ja Jeff komt er mee weg hé. Bij de ruzie met Kimd ook geen consequenties gehad.
Ja, dat was ook al zo raar.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Geel en 10.000. Maar ja Jeff komt er mee weg hé. Bij de ruzie met Kimd ook geen consequenties gehad.
Ja, maar vind dit wel een heftige uitspraak. Hij vroeg aan Kimd toe of haar moeder trots op haar gedrag zou zijn. Zou zijn eigen moeder hier trots op zijn?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
is niet ineens, Jeff is al dagen over Bern bezig.
Benieuwd wat ie dan denkt te gaan doen dan want het lijkt wel alsof Jeff denkt dat ie Bern in een paar dagen weg kan pestenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Jeff zeg gelijk afmaken deze gozer, deze moet dood. Geen idee over wie het gaat
Ik ga zo wel tegen hem zeggen geniet van je laatste dagen jongen.
Maar sowieso Bro, zegt Isaac
Daar leek het wel op vroeg mij ook al af hoe hij dat dacht te gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie dan denkt te gaan doen dan want het lijkt wel alsof Jeff denkt dat ie Bern in een paar dagen weg kan pesten
Anders had Wanda en Kim K er al lang uitgelegenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:35 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is volgens mij, hoe walgelijk ook, niet in strijd met de regels. Geen discriminatie of bedreiging oid.
Ja waar slaat dit op? Wat hebben wij gemist? Sasha is al weer goed met Bern volgens mij dus dat kan het niet zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie dan denkt te gaan doen dan want het lijkt wel alsof Jeff denkt dat ie Bern in een paar dagen weg kan pesten
Speelt al langerquote:Op woensdag 7 december 2022 14:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja waar slaat dit op? Wat hebben wij gemist? Sasha is al weer goed met Bern volgens mij dus dat kan het niet zijn.
Heeft al vaker gezegd dat ie als ie wil mensen in een hele korte tijd helemaal kan breken waarna ze zelf weglopenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar leek het wel op vroeg mij ook al af hoe hij dat dacht te gaan doen.
Isaac is ook niet zo'n fan van Wandaquote:Op woensdag 7 december 2022 14:39 schreef juul. het volgende:
Rupert heeft het al door gekwekt van Esther tegen Isaac over Wanda er uit stemmen
Ze deden er vrij lacherig over, die gaan never nooit Wanda er uitstemmen
Ze vinden hem een Judas omdat hij dingen door verteltquote:Op woensdag 7 december 2022 14:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja waar slaat dit op? Wat hebben wij gemist? Sasha is al weer goed met Bern volgens mij dus dat kan het niet zijn.
Nou.. dat weet ik nog net zo nietquote:Op woensdag 7 december 2022 14:39 schreef juul. het volgende:
Rupert heeft het al door gekwekt van Esther tegen Isaac over Wanda er uit stemmen
Ze deden er vrij lacherig over, die gaan never nooit Wanda er uitstemmen
dan hadden ze gisteravond zeker weer een off dayquote:Op woensdag 7 december 2022 14:40 schreef Seattle het volgende:
KimW heeft volgens mij niet alleen een gele kaart gekregen om wat ze heeft gezegd, maar zij is ook persoonlijk al meerdere keren gewaarschuwd. Ik weet niet in hoeverre dat voor andere deelnemers geldt, maar zij heeft een paar keer benoemd dat ze bepaalde woorden niet meer mocht zeggen van achter.
Zoiets zei hij ook over Alicia en Babette nadat zij hem de rug toekeerden na zijn uitval richting Martinquote:Op woensdag 7 december 2022 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft al vaker gezegd dat ie als ie wil mensen in een hele korte tijd helemaal kan breken waarna ze zelf weglopen
Nee klopt, het groepje kamer 3 blijft heus wel intact,ze hebben elkaar nodigquote:Op woensdag 7 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac is ook niet zo'n fan van Wanda
Stoere gozer hoor. Hij zet zich lekker neer voor de buiten wereldquote:Op woensdag 7 december 2022 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft al vaker gezegd dat ie als ie wil mensen in een hele korte tijd helemaal kan breken waarna ze zelf weglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |