abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 december 2022 @ 15:06:23 #26
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206982468
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Lachen man. Hebben we dadelijk Amsterdamse townships waar net zoveel mensen bivakkeren als in de stad zelf.
We gaan op allerlei vlakken de VS achterna in Nederland. Niet bepaald iets om naar uit te kijken.
  woensdag 7 december 2022 @ 15:08:15 #27
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206982487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Israel en de UK hebben het al eens geprobeerd door asieleisers naar Ghana (geloof ik) te sturen. Dat is achter de schermen gesaboteerd, politieke en economische sabotage/chantage door Westerse actiegroepen zodat het land niet meer wilt meewerken. Het is heel moeilijk om ze eruit te krijgen.
Rwanda toch :?
pi_206982526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Israel en de UK hebben het al eens geprobeerd door asieleisers naar Ghana (geloof ik) te sturen. Dat is achter de schermen gesaboteerd, politieke en economische sabotage/chantage door Westerse actiegroepen zodat het land niet meer wilt meewerken. Het is heel moeilijk om ze eruit te krijgen.
Misschien dat we ergens op de aardbol een stuk zee kunnen inpolderen om daar een land te stichten waar vluchtelingen naartoe gestuurd kunnen worden, en ze vervolgens een bestaan op kunnen bouwen. Moet toch kunnen, wat zal al die diversiteit op dat saaie stuk polder toch een verrijking zijn wat tot bloei gaat komen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Redactie Sport woensdag 7 december 2022 @ 15:15:04 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206982561
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Misschien dat we ergens op de aardbol een stuk zee kunnen inpolderen om daar een land te stichten waar vluchtelingen naartoe gestuurd kunnen worden, en ze vervolgens een bestaan op kunnen bouwen. Moet toch kunnen, wat zal al die diversiteit op dat saaie stuk polder toch een verrijking zijn wat tot bloei gaat komen.
Aangezien dat dan een ongereguleerde staat is lijkt me dat niet verstandig.

Maar goed, uiteindelijk lijkt iedereen me hierbij het erover eens dat dit niet de bedoeling is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206982638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Aangezien dat dan een ongereguleerde staat is lijkt me dat niet verstandig.

Maar goed, uiteindelijk lijkt iedereen me hierbij het erover eens dat dit niet de bedoeling is.
Volgens mij doe jij die vluchtelingen wel aardig tekort. Er zitten in grote getale ingenieurs, chirurgen, apothekers, advocaten en doktoren tussen heb ik mij laten vertellen. Daarnaast heb ik mij laten vertellen dat deze mensen voor veel kracht en rijkdom zorgen in de westerse landen. Als het hier kan, dan kunnen ze toch ook een eigen land stichten en opbouwen?

Of is datgeen wat ik gehoord heb allemaal lariekoek geweest, ik kan het mij haast niet voorstellen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Redactie Sport woensdag 7 december 2022 @ 15:22:37 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206982658
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Volgens mij doe jij die vluchtelingen wel aardig tekort. Er zitten in grote getale ingenieurs, chirurgen, apothekers, advocaten en doktoren tussen heb ik mij laten vertellen. Daarnaast heb ik mij laten vertellen dat deze mensen voor veel kracht en rijkdom zorgen in de westerse landen. Als het hier kan, dan kunnen ze toch ook een eigen land stichten en opbouwen?

Of is datgeen wat ik gehoord heb allemaal lariekoek geweest, ik kan het mij haast niet voorstellen.
Leuke act, maar jij snapt ook wel dat anarchie nooit een gewenste situatie is. Dat heeft niets te maken met de capaciteit van die mensen, maar er moeten maar een paar rotte appels tussen zitten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 december 2022 @ 15:33:11 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206982889
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:02 schreef Halcon het volgende:
Deze mensen belanden in de zieligheidsindustrie en vallen straks vast wel weer ergens onder een pardon of zo.
Hoeveel kan zo'n advocaat declareren bij de overheid om zo'n asieleiser bij te staan? 150 per uur? Tis gewoon geld scheppen dit. Eerst moet het systeem aangepast worden dat allerlei partijen er niet dik aan verdienen.
  woensdag 7 december 2022 @ 15:42:54 #33
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206983045
Toch wel bijzonder, ze houden allemaal zo ontzettend van Marokko, en toch wil iedereen daar zo snel mogelijk weg.

Als deze actie niet had gewerkt, dan hadden ze via Turks Bulgaarse grens geprobeerd Europa in te komen.
En dat lukt een hoop ook nog, gewoon via mensensmokkelaars een vrachtwagen regelen die zo de grens overgaat.
pi_206983252
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:33 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hoeveel kan zo'n advocaat declareren bij de overheid om zo'n asieleiser bij te staan? 150 per uur? Tis gewoon geld scheppen dit. Eerst moet het systeem aangepast worden dat allerlei partijen er niet dik aan verdienen.
Daar zijn vaste bedragen voor per asielzoeker.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206983262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:42 schreef BMW1993 het volgende:
Toch wel bijzonder, ze houden allemaal zo ontzettend van Marokko, en toch wil iedereen daar zo snel mogelijk weg.

Als deze actie niet had gewerkt, dan hadden ze via Turks Bulgaarse grens geprobeerd Europa in te komen.
En dat lukt een hoop ook nog, gewoon via mensensmokkelaars een vrachtwagen regelen die zo de grens overgaat.
Voor turken geldt hetzelfde. Veel erdolfpijpers maar terugkeren ho maar
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')