Ik zou voor je grote hikes maakt echt even oefenen, door hoe dat soort dragers designed zijn kan het echt wennen zijn in balans (iig dat vond ik zelf, hoewel ik al jaren op mijn rug draagde met dragers vond ik dit soort heeeel erg wennen en ook zwaarder door hoe ze op je rug zitten).quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:51 schreef margaretha_01 het volgende:
Binnenkort beginnen we dan met de Kraxe en gaan we met hem hiken ! Daar heb ik nu al veel zin in!
Ligt er aan. Artipoppe gaat voor boven retail weg sinds het merk is ontdekt door Amerikanen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een kickje.
Is de draagdoeken markt nog steeds knudde of begint het wat aan te trekken? Ik heb nog steeds wat doeken die ik voor een redelijke prijs wil verkopen.
Is dat weer gaande ja? want de laatste paar jaren was het echt heel shit met artipoppequote:Op dinsdag 16 april 2024 12:13 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ligt er aan. Artipoppe gaat voor boven retail weg sinds het merk is ontdekt door Amerikanen.
Yes. Vooral ZG maar doeken en RS’s ook.quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:30 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Is dat weer gaande ja? want de laatste paar jaren was het echt heel shit met artipoppe
Ja, we zijn van plan rustig te beginnen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ik zou voor je grote hikes maakt echt even oefenen, door hoe dat soort dragers designed zijn kan het echt wennen zijn in balans (iig dat vond ik zelf, hoewel ik al jaren op mijn rug draagde met dragers vond ik dit soort heeeel erg wennen en ook zwaarder door hoe ze op je rug zitten).
Prima investering geweest dan tochquote:Op woensdag 24 april 2024 12:33 schreef Budabuddumbam het volgende:
Oke dit is leip, ik had het niet door gehad maar had dus begin april van iemand een bericht gehad of ik doeken wilde verkopen. En ik hoard er nog tientallen![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist 6 artipoppe doeken verkocht voor een bedrag waar je u tegen zegt, ik durf het echt niet te zeggen zoveel euro![]()
![]()
Dussss ik wil hierbij confirmen dat mensen idd weer leip gaan voor artipoppe
Vond jequote:Op woensdag 24 april 2024 14:28 schreef Budabuddumbam het volgende:
Oh ik zie nu dat ik de verkeerde heb gebruikt![]()
![]()
ja ik heb geen winst gemaakt denk ik maar wel meer gekregen dan ik ooit nog had verwacht
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:28 schreef Budabuddumbam het volgende:
Oh ik zie nu dat ik de verkeerde heb gebruikt![]()
![]()
ja ik heb geen winst gemaakt denk ik maar wel meer gekregen dan ik ooit nog had verwacht
Die ring sling, welke kleur is datquote:Op woensdag 24 april 2024 16:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb nu nogsteeds wel wat AP over waarvan ik verwacht dat ik er niets voor krijg want geen geliefd patroon zoals argus.
Ik heb nog een tyger een delft een block en een twobirds doek en een twobirds ringsling.
Bruin met zwartquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ring sling, welke kleur is dat? Ik wil er toch wel eens 1 gaan proberen en vind dat patroon erg mooi.
Hmmm, die is me wat te donker naar mijn smaak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |