Dat was Laat het vanavond gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal wel weer niet Wakker in een vreemde wereld zijn.
Zat ooit achter me bij Graham Nash in Amsterdamse Bos.quote:
Beatles erbijquote:Op woensdag 7 december 2022 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay heeft ook wat re-entries. Golden Earring 2 kwijt. ABBA en Beatles ook wat kwijt?
Beatles kregen er juist iets bij volgens mijquote:Op woensdag 7 december 2022 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay heeft ook wat re-entries. Golden Earring 2 kwijt. ABBA en Beatles ook wat kwijt?
Ik vermoed niet dat dat verschil maakt tussen plaats 2000 en 2001.quote:
Ook prima. Ik ga ze 17 december voor de laatste keer live zienquote:Op woensdag 7 december 2022 15:24 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Dat was Laat het vanavond gebeuren.
Ach, het is iig geen Suus & Freek, of Cantsingtonquote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef Sked het volgende:
Meer Coldplay. Dat had nou niet gehoeven.
Typofest is alweer begonnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat dat verschil maakt tussen plaats 2000 en 2001.
Goud is 1 van de grootste stijgers ouwe reus.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, het is iig geen Suus & Freek, of Cantsington
En eerlijk is eerlijk, Chinese Sleeping Chant is stiekem gewoon fucking goed
Ik heb 'm waarschijnlijk letterlijk 5 seconden na de aankondiging aangezetquote:Op woensdag 7 december 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goud is 1 van de grootste stijgers ouwe reus.
Ja, net als het meeste waarop ik heb gestemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |