Met een geweldige selectie die gewoon bij de laatste 4 had moeten komen. Maarja, Van Basten.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel grappig dat we dus sinds '94 maar 1x het WK hebben gehaald en niet de kwartfinale hebben gehaald. In 2006 dus
De laatste treffer was van Ortega, op de neus van Van der Sar.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:55 schreef Halcon het volgende:
Sindsdien hebben ze ook maar twee keer tegen elkaar gespeeld.Laatste Argentijnse goal tegen Nederland werd gemaakt door Batigol.
Ik heb het nog even teruggezocht na je rare post over Italië, maar ik vind het maar matigjes. Verdediging zwak en op het middenveld te weinig volwassen spelers. Je had er natuurlijk meer mee kunnen doen, maar Portugal had bijvoorbeeld een beter team.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met een geweldige selectie die gewoon bij de laatste 4 had moeten komen. Maarja, Van Basten.
Nee Halcon heeft gelijk volgens mij, in 1999 speelden we ook nog vriendschappelijk tegen ze en scoorde Batigol laat in de wedstrijd de 1-1.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De laatste treffer was van Ortega, op de neus van Van der Sar.
Cocu en Van Bommel op het middenveld niet volwassen?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even teruggezocht na je rare post over Italië, maar ik vind het maar matigjes. Verdediging zwak en op het middenveld te weinig volwassen spelers. Je had er natuurlijk meer mee kunnen doen, maar Portugal had bijvoorbeeld een beter team.
Ah, ik dacht dat die van Batistuta de 1-1 in Marseille 98 was. Ortega 'met het hoofd' was uiteraard een grapje.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee Halcon heeft gelijk volgens mij, in 1999 speelden we ook nog vriendschappelijk tegen ze en scoorde Batigol laat in de wedstrijd de 1-1.
Dat was te weinig. Cocu ook al over the hillquote:Op woensdag 7 december 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cocu en Van Bommel op het middenveld niet volwassen?
Over het algemeen werd destijds aangenomen dat voor dat elftal het WK eigenlijk net te vroeg kwam om echt grote successen te behalen. Sneijder, Van der Vaart, Van Persie en Robben waren nog net te jong, hoewel wat ik me kan herinneren Robben destijds een sensatie was bij Chelsea en Van Persie net zijn doorbraak bij Arsenal had gehad dat afgelopen jaar.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cocu en Van Bommel op het middenveld niet volwassen?
Even eerlijk zijn, dit was toch gewoon een pure schwalbe van Van Der Sar?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De laatste treffer was van Ortega, op de neus van Van der Sar.
Als CRonaldo dat tegen Nederland zou doen, zouden we met z'n allen schuimbekkend over elkaar heen rollen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Even eerlijk zijn, dit was toch gewoon een pure schwalbe van Van Der Sar?
Absoluut waar.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als CRonaldo dat tegen Nederland zou doen, zouden we met z'n allen schuimbekkend over elkaar heen rollen.
quote:Op woensdag 7 december 2022 15:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Even eerlijk zijn, dit was toch gewoon een pure schwalbe van Van Der Sar?
Nederland was tegen Portugal natuurlijk niet de mindere die wedstrijd en had meer kansen. En inderdaad waren Van Persie en Robben toen al uitzonderlijk goed, ook in 2006 al vele malen beter dan wat we nu hebben rondlopen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over het algemeen werd destijds aangenomen dat voor dat elftal het WK eigenlijk net te vroeg kwam om echt grote successen te behalen. Sneijder, Van der Vaart, Van Persie en Robben waren nog net te jong, hoewel wat ik me kan herinneren Robben destijds een sensatie was bij Chelsea en Van Persie net zijn doorbraak bij Arsenal had gehad dat afgelopen jaar.
Zat er in Nederland niet nog een zekere Seedorf thuis?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was te weinig. Cocu ook al over the hill
Centrum Aké-Van Dijk-Timber zou best weleens het beste van dit WK kunnen zijn toch? Alleen jammer dat de rest brandhout is.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef Sked het volgende:
Dus Andries Noppert vindt de Nederlandse defensie de beste ter wereld? Dan zou ik hem in ieder geval niet opstellen, die is duidelijk op zijn achterhoofd gevallen.
Ja, als je zonder de wingbacks rekent heb je een uitstekende verdediging staan. Maar die geven absoluut nog niet thuis dit WK.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Centrum Aké-Van Dijk-Timber zou best weleens het beste van dit WK kunnen zijn toch? Alleen jammer dat de rest brandhout is.
De Ligt nu al afgeschrevenquote:Op woensdag 7 december 2022 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Centrum Aké-Van Dijk-Timber zou best weleens het beste van dit WK kunnen zijn toch? Alleen jammer dat de rest brandhout is.
Dankzij Les Humphries wonnen we van Amerika.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als je zonder de wingbacks rekent heb je een uitstekende verdediging staan. Maar die geven absoluut nog niet thuis dit WK.
Het is maar net hoe je het bekijkt, ze waren aanvallend belangrijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als je zonder de wingbacks rekent heb je een uitstekende verdediging staan. Maar die geven absoluut nog niet thuis dit WK.
Ik ben redelijk conservatief wat dat betreft. Een keeper moet ballen tegenhouden, verdedigers moeten verdedigen en een spits moet scoren.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt, ze waren aanvallend belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |