Ik daag jullie uit om met mij te strijden/ ik ben een internet MC/ dus the real thing zal ik vermijden/ we houden het netjes, fruitig en fris/ we kunnen ons wel laten gaan in een internet dis/ jij dist hem/ en ik dis die/ laat de woorden zweven door de lucht als een frisbee/ woorden zo puur en schoon als water/ woorden zoals deze zorgen voor lyrische katers/ ik vermoord en word gevrezen door hysterische haters/ ik sla geen flaters/ alleen spijkers op de kop/ dit is voor jou de strop/ en je wereld staat op zijn kop/
Ik rap met enige frequentie in een andere dimensie/ poep woorden eruit/ yo/ extreme flatulentie/ als ik die vent zie/ pak ik hem hard aan/ kom scherp door de bocht/ zoals op een kartbaan/
Probeer eens wat uit/ yo je kan het best/ als je op me stuit/ word het de ultieme test/ want ik kan dissen zoals nooit tevoren/ je gaat verloren en niemand kan of wil je horen/
Ok, rap er maar op los!!!
quote:Ik eis een hertelling.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:03 schreef LangeJan het volgende:
Op veler verzoek
Laat effe zien hoe dit beter moet bitte
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:09 schreef Def P het volgende:[..]
Ik eis een hertelling.
quote:Ik eet geen macaroni/ alleen hollanse pot/ de ultieme dis is die van Fok!! tegen GoT/ ik ben de Fok!Father hier/ ik kom niet voor me werk/ maar voor me plezier/ de ratelende rijms rollen retesnel over het scherm/ ik ben een truck en ik duw je alto in de berm/ ik duw je de greppel in/ met meer lucht in me longen dan een zeppelin/ik ontferm me over newbs/ droom vaak weg over Yvonne der boobs/ zo een rijpe vrouw wil ik best wel es pakken/ maar eerst zet ik jullie te kakken/ ik laat je naar adem snakken/ stakker/
Op zaterdag 8 februari 2003 16:03 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Wat nou fris en fruitig?
Ik ben liever luidruchtig.
Meneer de WACKE Internet MC
Het is dan misschien wel een cliche,
maar ik spoel je door de w.c.
En neem daarbij al je oh-oh teletubbie vriendjes mee.
Je sinterklaasrijm staat vol tegenstrijdige dingen,
Ik zou je rijm nog niet eens willen zingen,
Hier ben ik dan om tegen het kwaad te strijden,
en de gemeenschap te verblijden,
maar jij durft niet, want jij wil the real thing vermijden.
Als een ghostbuster zap ik je weg,
bij idols maak je geen kans, vette pech,
als je er massaal uitgestemt word,
maar wij weten allemaal wel wat er aan schort,
er word gevraagd om een hertelling,
de deurbel gaat, het is je bestelling,
voor jou een My-First-Sony,
zodat je kan oefenen onder het eten van een bordje macaroni!
Ik als ex-gedetineerde/ presteerde en fabriceerde de beste shit/ en jij probeerde/ deze goed beheerde/ teksten te rappen/ wat je deed is je zelf neppen/ ik ga je meppen/ en kelen met de snoer van de mic/ ik zet je volop in de zeik/ ik voel me rijk/ met de woordenschat die ik bezit/ ik scoor hit na hit/ en jij krijgt spit/ want je draagt te zware lasten/ ik word steeds zieker van jullie whacke gasten/ in het duister tasten/ is wat je kan doen/ wat je ook kan doen/ is werken voor je poen/ in plaats te genieten van je uitkering/ stomme steuntrekker/ krijg de tering/
Ik ben geen idol/ maar ik ben wel ijdel/ ik weet wat ik kan/ en ik doe het goed/ als je doorgaat/ vloeit er bloed/ je hoort het goed/ de langejan zet je kijk/ door het slijk naar de schandpaal/ me stembanden worden schraal/ want verbaal/ overheers ik je/ nu hik je/ en slik je/ en zit je te frutselen met je sikje/ ik pik je/ positie in/ jij schakelt snel de politie in/ door te bellen met een simpel nummer/ 112/ daar red je mensen mee/ jouw nummer is ook simpel/ ik overtref je met de Nederlandse valg en wimpel/ pimpel/ paars/ ram ik mijn mic in je aars/ en talent zoals de mijne is schaars/
quote:Verpest het maar weer..
Op zaterdag 8 februari 2003 16:45 schreef Steve-O het volgende:
Rap Battle!!
We gaan hier verder..
quote:Tis wel een dubbeltopic
Op zaterdag 8 februari 2003 16:47 schreef LangeJan het volgende:Verpest het maar weer..
We gaan hier verder..
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:52 schreef Bluezz het volgende:[..]
Tis wel een dubbeltopic
quote:Qua titel wel, maar niet qua inhoud..
Op zaterdag 8 februari 2003 16:52 schreef Bluezz het volgende:[..]
Tis wel een dubbeltopic
quote:ga de strijd maar uit de weg
Op zaterdag 8 februari 2003 18:21 schreef Def P het volgende:
Huppekee
Weg ermee
Lortnoc 19.02
Ik daal neer tot jou niveau/ en dan nog steel ik de show/ je bent bekakt als Beau/ van erven Dorens/ je bent een stomme koe/ en ik vat je bij de horens/ jij bent de storende factor/ ik stap op me tractor/ en in een fractie/ krijg ik tractie/ op je hoofd/ het hellevuur in mij is nog lang niet gedoofd/ beroofd/ en bestolen/ zal je door de hel rond gaan dolen/ verscholen/ achter je slappe texten/ waar Lizzard en de LangeJan met gemak door heen flexte/ we zijn de meest relaxte/ gasten in District vijf/ Eerst ik en daarna Lizzard pakken je wijf/ ik ga je te lijf/ en je lichaam word stijf/ door de dood die je ziet je ogen/ niemand heeft je ooit gemogen/ je gezichtveld kleurt rood/ want ik/ de langejan/ heeft je lyrisch gedood/
quote:Wat nou Def P?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:21 schreef Def P het volgende:
Huppekee
Weg ermee
Lortnoc 19.02
Ja...ik heb je wel gehoord
Fokforumschorem met hun grote bek
Maar hier geen enkel weerwoord
Osdorp Posse playback
een vader is er in mijn leven nooit geweest/ de dood heb ik nooit gevreesd/ het kan me niks verotten/ ik geniet van het geluid van krakende botten/ met mij valt niet langer te spotten/ wil je met mij de strijd aan gaan/ stel je familie maar vast in kennis van het einde van jouw bestaan/ het duurt niet lang meer voordat je bent heen gegaan/ mijn rhyms vloeien beter dan het water uit een kraan/ denk mij niet te stoppen/ hoe meer je me dist hoe verder ik het zal schoppen/ ik blijf mijn rhyms zelfs op je grafkist droppen/ de wereld zal weten hoe ik heb moeten lijden/ jou dood zal mij doen verblijden/ ik doem op vanuit de mist/ graaf je op uit je kist/ je bent nog lang niet genoeg gedist/ te vaak heb je naast de pot gepist/ uit de zee hebben ze je lijk gevist/ de hel zal te goed voor je zijn/ voor jou de wreedste pijn/ ik zal je dit nog melden/ vermijd open velden/ blijf over je schouder kijken/ probeer mij zo vel mogelijk te ontwijken/ want een dag zal blijken/ dat ze kreukels niet uit je voorhoofd kunnen strijken.
Je kent me niet/ en dat zou je wel graag willen/ ik rook geen wiet/ en ik slik ook geen pillen/ de enige drugs die ik gebruik/ is bier en alcohol/ das te zien aan me buik/ en me hersenen maken adrenaline aan/ een klap van mij en je kan aan de morphine gaan/ en daarna kan je in de vitrine staan/ op sterk water/ met de daarbij horende kater/ want deze vloeiende praater/ overspoet je met vloedgolf van Spraakwater!/ en ik les de dorst als nooit te voren/ in Afrika kunnen ze de stroming horen/
quote:ik ook, da's mooi, tellen we samen voor twee...
Op zaterdag 8 februari 2003 15:09 schreef Def P het volgende:[..]
Ik eis een hertelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |