2 broodjes braadworst en glühwein.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de tegenprestatie.
Zou ik het voor doen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 broodjes braadworst en glühwein.
Twentse traditie hooghoudenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sow sow dat had ik niet verwacht! Vrijwillig?
Opeens begrijp je waarom ze zei op je karakter te vallenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vandaag pakezel voor minder.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Opeens begrijp je waarom ze zei op je karakter te vallen
Ow weet jij meer?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de tegenprestatie.
Naast de lusten toch ook regelmatig de lastenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Opeens begrijp je waarom ze zei op je karakter te vallen
Mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Naast de lusten toch ook regelmatig de lasten
Yep, Wooldrikspark. Er zullen er nog wel meer zijn de komende tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhhhuuuuu. Was in Enschede kerstmarkt?
Ja dat vind ik dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, Wooldrikspark. Er zullen er nog wel meer zijn de komende tijd.
Veel volk op de been wel
Op dagen als vandaag ben ik niet zo kieskeurig als er maar alcohol in zit.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb glühwein nooit wat aan gevondenGeef mij maar gewoon witte, koude, wijn
Senn:quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op dagen als vandaag ben ik niet zo kieskeurig als er maar alcohol in zit.
Denken dat het bij mij netjes in een glas gaat. Ik lurk gewoon uit de fles alsquote:
Oke. Herstel, Senn:quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat het bij mij netjes in een glas gaat. Ik lurk gewoon uit de fles als
Ik alleen ben en de fles opgaat
Komt in de buurt jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Herstel, Senn:
[ afbeelding ]
Ik lig al lekker in mijn bed, lekker warmquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil niet klagen maar ik moest nog ff hondjes uitlaten voor het slapen gaan. En ik heb nu last van blauwe tetten
Ik kan pas mijn bed in als de oven klaar isquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig al lekker in mijn bed, lekker warm
Hm, ja verstandig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan pas mijn bed in als de oven klaar is
Slaaplekker mup, die cake gaat de vriezer inquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ja verstandig.
Ik ga lezen en dan slapen. Geniet van je cake!
.. de cake afgekoeld is, en je hem geproefd hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan pas mijn bed in als de oven klaar is
Whut? kun je dat invriezen? wordt dat niet klef als je het ontdooit?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Slaaplekker mup, die cake gaat de vriezer in
Zaterdagavond, half 10.. rlly?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ja verstandig.
Ik ga lezen en dan slapen. Geniet van je cake!
Tuurlijk kan je dat invriezen! Heb niet geproefd. Rook wel lekker. Lig nu lekker op mijn elektrische deken want nog steeds zere tettenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
.. de cake afgekoeld is, en je hem geproefd hebt.Er gaat niks boven warme ovenverse cake
[..]
Whut? kun je dat invriezen? wordt dat niet klef als je het ontdooit?
TETTEN!quote:
Ik denk dat het voorlopig even de laatste keer geweest is. Vaste groep waarmee ik ging die gaan een paar jaar overslaan ook.quote:Op zondag 11 december 2022 00:06 schreef Barbusse het volgende:
Lowlands. Al zo lang niet meer geweest
Melancholisch word ik hiervanquote:Op zondag 11 december 2022 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat het voorlopig even de laatste keer geweest is. Vaste groep waarmee ik ging die gaan een paar jaar overslaan ook.
Vier tetten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op Lowlands heb ik Four Tet nog gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |