Wat een mens mooi maakt is de binnenkant en niet de buitenkantquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 12 jaar oude foto? Zou er een reden zijn dat er geen meer actuele foto voor in de plaats komt?
Wat is dat?quote:
Omg, waarom jij wel en ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb dr gezien, ik denk wel dat heel fok spontaan begint te kwijlen en een stijfje heeft bij het zien van haar foto.
Omdat ik met hem gedineerd hebquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omg, waarom jij wel en ik niet
Er zijn oorlogen om minder begonnenquote:Op vrijdag 9 december 2022 21:17 schreef Medusa666 het volgende:
Om een man vechten :’) Hij is toch ook maar een mens. Maar ja dat is mijn mening, waar niemand om heeft gevraagd
Ja klopt, wat super erg is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen om minder begonnen
En cocktails gedaanquote:
Penalty's blijven het zwakke punt. Weghorst is wel de held wat mij betreftquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef DrMarten het volgende:
Nou, dat was me het wedstrijdje wel
Ik gun Messi nog steeds het wereldkampioenschap, alleen de rest van die Argentijnen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |