Giftige cocktail die tweequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaac en Marciano, 2 ratten bij elkaar
Natte wijsvingerquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Ben maar naar Erik gegaan, weet wat je krijgt
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:56 schreef engine het volgende:
Het in het hoofd zitten van Judas gaat nu beginnen?
Er had ook wel een "Nederlands praten" verzoek van de stem mogen komen...was een combi straattaal/spaans, maar geen Nederlandsquote:
Pff .. nou dat gaat ook nog wat worden als ik Jeff moet gelovenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:56 schreef engine het volgende:
Het in het hoofd zitten van Judas gaat nu beginnen?
mocht hij willenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Sasha beter af is met een type als Erik. Gewoon geen gedoe, je weet wat je krijgt. Lekker overzichtelijk...
Wat betekend het?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er had ook wel een "Nederlands praten" verzoek van de stem mogen komen...was een combi straattaal/spaans, maar geen Nederlands
Was nog weinig van te merken. Meneer gaf liever hemzelf nog even complimentjes.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pff .. nou dat gaat ook nog wat worden als ik Jeff moet geloven![]()
Ik hou daar niet van
Oh okaaquote:
Hij moest eens wetenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Was nog weinig van te merken. Meneer gaf liever hemzelf nog even complimentjes.
Ik heb het lijstje van de COS al weer even niet gepost bedenk ik mij nuquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik vrees alweer voor mijn postaantallen voor vandaag![]()
Nee, Kim der dinnetjes lijkt mij. Want die zien het allemaal en die zien ook hoe Marciano met Kim omgaatquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er werd gedoeld op Eunice en Mirthe in ieder geval
Doe ook maar niet , de dag aantallen wil ik al niet zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje van de COS al weer even niet gepost bedenk ik mij nu
Welke vrouw trapt daar nou in want zoveel red flags die kerel daar wil je niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:59 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano buiten: gvd wat een typhus bende, nou nou, gvd
wat voor lijstje?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje van de COS al weer even niet gepost bedenk ik mij nu
Postaantallen van Jaa , maar ze staan ook dagelijks in de GCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |