En hoe trek je Esther?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Toch maar weer streamwissel....trek de bitch3s slecht
En vervolgens verteld hoe leuk zij en Ivor het hebben...Ja daar help je je beste vriendin mee....quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed dat Wanda zegt hoe zij het ziet tussen Kim en Tiano.
Nou… ziet er echt naar uit dat ze dit wilquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tegen Mexx : Ik ben nog meer woest. Dit duurt in ieder geval niet lang. En hierna is er zeker geen toekomst. Dat is 1 ding wat ik zeker weet . 100%
Die is van de schijf van vijf dus zal het dan wel weten jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vindt dat de balans weg is bij Kim en Marciano
Vannacht liggen ze weer te rampetampenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tegen Mexx : Ik ben nog meer woest. Dit duurt in ieder geval niet lang. En hierna is er zeker geen toekomst. Dat is 1 ding wat ik zeker weet . 100%
Plannen om samen te gaan wonen zijn dus van de baanquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Met een duimpje hoop ikquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Vannacht liggen ze weer te rampetampen
Nou ... KimK kennende dient ze hem morgen al weer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plannen om samen te gaan wonen zijn dus van de baan
Altijd..Zij doet altijd het fokking meeste en ook nog als de beste. Niemand is zo goed als zij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft fokking veel gedaan vandaag
Grote kans jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... KimK kennende dient ze hem morgen al weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |