En hoe trek je Esther?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Toch maar weer streamwissel....trek de bitch3s slecht
En vervolgens verteld hoe leuk zij en Ivor het hebben...Ja daar help je je beste vriendin mee....quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed dat Wanda zegt hoe zij het ziet tussen Kim en Tiano.
Nou… ziet er echt naar uit dat ze dit wilquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tegen Mexx : Ik ben nog meer woest. Dit duurt in ieder geval niet lang. En hierna is er zeker geen toekomst. Dat is 1 ding wat ik zeker weet . 100%
Die is van de schijf van vijf dus zal het dan wel weten jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vindt dat de balans weg is bij Kim en Marciano
Vannacht liggen ze weer te rampetampenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tegen Mexx : Ik ben nog meer woest. Dit duurt in ieder geval niet lang. En hierna is er zeker geen toekomst. Dat is 1 ding wat ik zeker weet . 100%
Plannen om samen te gaan wonen zijn dus van de baanquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Met een duimpje hoop ikquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Vannacht liggen ze weer te rampetampen
Nou ... KimK kennende dient ze hem morgen al weer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plannen om samen te gaan wonen zijn dus van de baan
Altijd..Zij doet altijd het fokking meeste en ook nog als de beste. Niemand is zo goed als zij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft fokking veel gedaan vandaag
Grote kans jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... KimK kennende dient ze hem morgen al weer.
Zou goed zijn voor de positie van zoequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
ik wil een clash tussen zoe en wanda
Was dit nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
ik wil een clash tussen zoe en wanda
Dat slaan op die billen ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bah!Dit is bijna gele kaart waardig...duidelijk ongewenst
Tot ze zwanger is, dan neemt hij de benen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plannen om samen te gaan wonen zijn dus van de baan
Knijpen en slaanquote:
Misschien zijn die vrouwen wel weggelopenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot ze zwanger is, dan neemt hij de benen.
Hij heeft toch al meerdere kinderen bij verschillende vrouwen
Kim wil geen kinderen ,. of iig die wilde nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot ze zwanger is, dan neemt hij de benen.
Hij heeft toch al meerdere kinderen bij verschillende vrouwen
Het zal je dochter maar wezen en je kijkt ernaar vanuit je livestreampjequote:
Die had ik een paar weken geleden al opkomen halen...dwars door die poort heenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal je dochter maar wezen en je kijkt ernaar vanuit je livestreampje
Hou op hoor! Word er al misselijk van als ik er aan denkquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal je dochter maar wezen en je kijkt ernaar vanuit je livestreampje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |