Topper ben jequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:17 schreef engine het volgende:
Snap simpelweg niet dat jullie dit zo geweldig vinden maar prima hoor
Dat is juist het mooie aan mensen toch? Die verschillen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand Wanda leuk vind. Maar ze heeft toch echt een vriend, familie die van haar houdt en zelfs fans hier.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:17 schreef engine het volgende:
Snap simpelweg niet dat jullie dit zo geweldig vinden maar prima hoor
ik ook!quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Ik las dit als een Samson en Gert stem![]()
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat ze kamer 3 niet mogen, worden al maanden door de mangel gehaald...mss eens luisteren wat ze verteld..klopt als een bus.
Dat is waarquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan mensen toch? Die verschillen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand Wanda leuk vind. Maar ze heeft toch echt een vriend, familie die van haar houdt en zelfs fans hier.
wanda is buiten de loods vast wel een prima mensquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan mensen toch? Die verschillen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand Wanda leuk vind. Maar ze heeft toch echt een vriend, familie die van haar houdt en zelfs fans hier.
Serieusquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef woxxel het volgende:
[..]
Die gele kaart heeft jeff zelf verzonnen over t praten tijdens het roken regel
En febo komt voor de grap met de tekst niet praten tijden het roken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef woxxel het volgende:
[..]
Die gele kaart heeft jeff zelf verzonnen over t praten tijdens het roken regel
Watquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Jij bent zo zorgzaam .. ik heb nog nooit in die 3 maanden gedacht, dat vind ik niet leuk. We hebben lol, we zijn er voor elkaar. Er is geen kwaad bot in jouw lichaam te vinden. Hoezo kun je zoveel fout bij jou vinden. Hoeveel wil iemand nog van je. Moet je een serveersterpakje aan en achter hem aanlopen?
Jij bent er tochquote:
Dat kon je wel horen, hij ging er vloeiend door heen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:22 schreef puzziepie het volgende:
Jeff had de brief al gescreend voor hij hem las![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat kon je wel horen, hij ging er vloeiend door heen.
Ah .. ja.. ik ben nog aan het bijlezenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:23 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Jij valt net binnen en hoort de herhaling.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:23 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Jij valt net binnen en hoort de herhaling.
Toch top dat je het allemaal uit schrijft!quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. ja.. ik ben nog aan het bijlezen
Helemaal eens, zo fijn Li0nHeartquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:24 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Toch top dat je het allemaal uit schrijft!
Nee, of hij heeft verzonnen dat t dan 10000 zou gaan kosten, maar hij zei eens dat hij t erbij verzonnen had, toen de mail kwam met extra regels.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
En febo komt voor de grap met de tekst niet praten tijden het roken?
wanda vindt nogal wat van allesquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vindt dat de balans weg is bij Kim en Marciano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iedereen doet het volgens 'het achterhuis' goed want ze zouden wel gek zijn door iets anders te gaan zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:26 schreef puzziepie het volgende:
Wanda is het eens met achter: Kim doet het fakking goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |