Hopelijk doen ze dat beter dan kamer 3quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Leuk hoe de oudjes nu zo samenspannen tegen team Kweenie
daarom heeft wanda nu tandpasta op haar shirtjequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
zelfs tijdens t tandenpoetsen kunnen ze hun smoel niet houden
Tis dan wel niet te verstaan, maar toch.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
zelfs tijdens t tandenpoetsen kunnen ze hun smoel niet houden
KimKraak heeft het afgelopen uur aan één stuk liggen janken in bed, met haar Meester aan haar zijdequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand mijn vraag nog even beantwoorden: of het nu toch weer opnieuw ruzie is kimk en marciano nadat ze het een uur geleden goed hadden gemaakt?
Ja maar nu maken ze concrete plannen en tactieken met elkaar , eerst nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze waren al langer tegen kamer 3 en noemen ze ook vaak de kinderkamer
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimKraak heeft het afgelopen uur aan één stuk liggen janken in bed, met haar Meester aan haar zijde![]()
Het is bijna uit, tenzij Marci een lang dik Konijntje uit zin broek trekt
Maar waarom noemt JW Wanda queenbee of afgekort Queenie? Rare bijnaam voor iemand die de hele dag vloektquote:
ja . dat zei ik ook , ze zitten nu in de conflictfasequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Volgens de huis psycholoog die je af en toe in de uitzending ziet, zitten ze nu in de ruziemaak periode. Eerst was er de periode dat iedereen nog een beetje aan elkaar moest wennen, en dat gaat wat trager bij een groep van ruim 30 man/vrouw dus nu is dan de periode van ruzie maken aangebroken...
https://fijbes.nl/fasen-g(...)-norming-performing/quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Volgens de huis psycholoog die je af en toe in de uitzending ziet, zitten ze nu in de ruziemaak periode. Eerst was er de periode dat iedereen nog een beetje aan elkaar moest wennen, en dat gaat wat trager bij een groep van ruim 30 man/vrouw dus nu is dan de periode van ruzie maken aangebroken...
quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het praat en denkt tenminste ook gewoon normaal
Nee het is Queeniequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom noemt JW Wanda queenbee of afgekort Queenie? Rare bijnaam voor iemand die de hele dag vloekt
De leukste fase in een RLS. Daarna wordt het saaiquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja . dat zei ik ook , ze zitten nu in de conflictfase
Queen staat aan het hoofd van de groepquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom noemt JW Wanda queenbee of afgekort Queenie? Rare bijnaam voor iemand die de hele dag vloekt
Ja precies . je kan de stadia in groepsdynamica uittekenenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
https://fijbes.nl/fasen-g(...)-norming-performing/
Ahhquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Queen staat aan het hoofd van de groep
Tis niet waar he.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
Martin valt over de tekst “names de groep” die in de brief staat.
Ja. Ik las dit als een Samson en Gert stemquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tis niet waar he.![]()
De volgende ruzie?
Esther kan ik wel hebben maar Eunice kan zo in een sektequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik noem een Esther of een Eunice.. die zijn loco
Dat is ook een sneuneus geworden...Geen gevoel voor humor, maar dat was al bekend.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
Martin valt over de tekst “names de groep” die in de brief staat.
Wel waar. Is leuk ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net terug van 'n klus val je in dit.... Is dit het eind van EJVJL?
Dit moet echt geen 9 maand gaan duren, dan heeft er wel iemand
'n ingeslagen knikkerbaan
quote:
Met een stalen gezicht ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft het over Bern dat hij 'pedagogische verantwoord' bezig is.
Jeff over Bern: "Pedagogisch of pedofiel"
Misschien weet hij wel meer.... Sasha is toch niet echt zo overstuur over zijn date gedrag....quote:
Ja. Vond ik ook te ver gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |