Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn want het druipt er vanafquote:
Doorlullenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Wat heeft Bern Jeff aangedaan dat er wraak genomen moet worden?
Dat idee had ik zelf ook al , ik ben blij dat Jeff het zietquote:
Neee neeequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:39 schreef D. het volgende:
Ik heb iets meer goede hoop voor komende maand nu
Ik was bang dat Isaac en Jeff samen Jeff's spelletje gingen voortzetten
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Judas is de Sjaak, Judas ga je deze maand vanaf een andere kant zien en ik zorg daarvoor. Ik ga in zijn hoofd zitten.
Van wat?quote:
Nou ja ik heb hm Isaac ook wel eens Judas horen noemenquote:
Dat moet Jeff niet doen natuurlijk, één naam voor 2 personen gebruikenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Noi ja ik heb hm Isaac ook wel eens Judas horen noemen
Maar bern dus
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Jeff praat tegen Kim alsof ze idioot is.
Gaat niet echt lekker hè ?quote:
Van stem dingen en zo. Weet het niet meer 100% dus ik zeg niksquote:
Bern wil met meerdere vrouwen tegelijk praten ...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.
Ja best bizar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |