en dat is het hele eieretenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
Jezus wat erg dit![]()
Het ene drama na het andere drama
Isaac over het mes in Zoes rug
Zoe heult morgen weer met die Tokkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Uiteindelijk moet ze zelf ook een keer kappen met dat toneelspel van haarquote:
Ze zegt ook continuquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
Zoe neemt alles mee
maar morgen zit ze er weer
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Moest aan dit kind denken door hoe Zoe praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut kind
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Idd, zo doodsbang dat de rest van de loods iets opvangtquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wanda ia een vieze huichelaar en een stookwijf..
als je je elke keer als stront laat behandelenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet ze zelf ook een keer kappen met dat toneelspel van haar
Doodvermoeiend dat kind
Eens!! Het houdt een keer opquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je je elke keer als stront laat behandelen
is dat ook een eigen keus die ze maakt
dan moet ze maar op de blaren zitten
dan moet Zoe nu dr ballen eens bij elkaar rapen en zeggen ik heb jullie niet nodigquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda en consorten deden ook lullig tegen Zoe.
Al een tijdje vandaag.
Kan me voorstellen dat Zoe, die zo graag ergens bij wil horen, boos en verdrietig is.
klein wereldje daar en t ging om de woorden die wanda zei, zoals ik t begreepquote:
Het is alleen zo jammer dat zij continu bij een groepje wil horen die haar er niet bij wil. Vooruit, even tolereert tot er weer iets is en ze haar laten vallen. Hartstikke sneu. Het zou zoveel fijner zijn als ze alleen bij mensen zou willen zijn die haar willen. Dit is net de middelbare school...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda en consorten deden ook lullig tegen Zoe.
Al een tijdje vandaag.
Kan me voorstellen dat Zoe, die zo graag ergens bij wil horen, boos en verdrietig is.
Precies dat. Keuzes maken en kappen met die shitquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet Zoe nu dr ballen eens bij elkaar rapen en zeggen ik heb jullie niet nodig
maar ze wil koste wat kost bij die groep
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
klein wereldje daar en t ging om de woorden die wanda zei, zoals ik t begreep
loop maar weer te bléren
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet Zoe nu dr ballen eens bij elkaar rapen en zeggen ik heb jullie niet nodig
Een top spionne , zo zag ze zichquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:12 schreef Seattle het volgende:
Vind het toch sneu voor Zoe, maar ja, het is zelf ook een gemeen meisje dus
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een top spionne , zo zag ze zich
Als het iemand anders was pieptje wel andersquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je je elke keer als stront laat behandelen
is dat ook een eigen keus die ze maakt
dan moet ze maar op de blaren zitten
In haar eigen zwaardje/stijltang gevallenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een top spionne , zo zag ze zich
okquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het iemand anders was pieptje wel anders
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
top observatie
doen we helemaal niks mee
Ga lekker streams kijkenquote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga lekker streams kijken
ipv users becommentariëren
Tiano is beusquote:
Ik gun hem ook geen verdienopdracht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie's huishoudgeld is nu toch wel lekker opgegeten mag ik hopen... Kan Isaac met een lege rekening starten![]()
3x p/d havermout
WTFquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is beus
en we weten niet waarom
Kim wil niet zijn slaafje/voetveeg zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is beus
en we weten niet waarom
Dat boek-met-leuke-dingen is niet voor niets de Loods ingepleurd... die Pot moet opgebruikt wordenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gun hem ook geen verdienopdracht.
Gisteren nog lekker met Zoë (geloof ik) mee zitten kletsen dat het boek zeker gebruikt gaat worden, lekker geld uit de pot
Ben benieuwd
Mexx reageert wel lief.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:21 schreef Sestra666 het volgende:
nu weer t verhaal aan mexx vertellen
Al haar leeftijdsgenoten zitten natuurlijk ook in die kliek dus snap wel haar onvermogen om ergens echt bij te horenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor nu.. Eens zien wat ze met dit verhaal doet ..quote:
K3quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor nu.. Eens zien wat ze met dit verhaal doet ..
Verder tegen Zoe gebruikenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is maar 1 haantje in het kippenhok, da's Marcianoquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
Tiano neemt niet aan wat Kim K zegt
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kim K of Zoequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
zo weer janken natuurlijk
aandachttttttt
Maar prima te volgen toch..quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het Rateltempo is gigantisch....![]()
[ afbeelding ]
ze had het over wat kamer 5 tegen haar zeiquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Kim W voelt zich kut en soundlock
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |