ik bedoel dat Mexx er waarschijnlijk veel minder zwaar aan getild zou hebben aan zijn ideeen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En mexx moest zo nodig een zwanger ding
Ze heeft constant gezegd dat ze geen relatie hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee vind het ook niet overdreven
als je een relatie aan gaat en diegene zegt na 2 a 3 maanden
schat die open relaties he
dat lijkt me wel wat
dr uit meteen
wat ze tegen anderen zegtquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft constant gezegd dat ze geen relatie hebben.
Je moet er van houden en het is echt een levensstijl waar niet iedereen van houdt .quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me wel wat
dr uit meteen
Dat heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me wel wat
dr uit meteen
3 maanden is niks. Maar buiten is het wat andersquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me wel wat
dr uit meteen
Maar ze waren eerst alleen maatjes, wat anderen al eerder tikte, waarom zou je het aan een maatje vragen of vertellen. Waarom niet is ook een goede vraag hoor. Ik had alleen net als andere hier veel ergere scenario's in mijn hoofd door hoe ze praatte en dat vind ik nu wat overdreven dus, hoe ze sprak over hem. Verder gewoon wieberen die gast natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me wel wat
dr uit meteen
uren niks en dan 2 interessant streams, echt he.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:22 schreef Loveable het volgende:
Naar welke stream moet ik nu luisteren.
Maar dan mis wel weer halve gesprekken..quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uren niks en dan 2 interessant streams, echt he.gewoon wisselen heel de tijd.
Ja dat mag. Ze is ook niet verplicht om met hem verder te gaan maar hij heeft haar niks aangedaan. Eerlijk vertelt juist en Sasha gaat al twee dagen tekeer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ze waren eerst alleen maatjes, wat anderen al eerder tikte, waarom zou je het aan een maatje vragen of vertellen. Waarom niet is ook een goede vraag hoor. Ik had alleen net als andere hier veel ergere scenario's in mijn hoofd door hoe ze praatte en dat vind ik nu wat overdreven dus, hoe ze sprak over hem. Verder gewoon wieberen die gast natuurlijk.
ja, is ook kut, dan keuze maken en hopen op filmpjes of iemand die goed verslag doet van een stream die je niet kijkt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dan mis wel weer halve gesprekken..
* ChocoFan noteertquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
Als iemand lieve schat zegt tegen mij ga ik wat naar worden
31 jaar oud hequote:Op dinsdag 6 december 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
Wanda
je gaat toch niet blèrend de trap aflopen
Zoe mag niet openbaar zijn over de ruzie met Wanda
die moet in kamer 3 blijven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |