Bedankt. Ik kon niet direct iets passends vinden.quote:
Als je snel kijkt naar dat plaatje zie je wat andersquote:
Was me niet zo opgevallenquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je snel kijkt naar dat plaatje zie je wat anders
Moet je wel heel snel kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zie je dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
Deze zie je ook maar één keer
[ link | afbeelding ]
Je ziet het echt niet, ik dacht jij maakt grapquote:
Maak niet altijd grapjesquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet, ik dacht jij maakt grap
Kijk snel en denk als Souryquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maak niet altijd grapjes
Maar de zwaard?
Dat is wat lastig hoorquote:
Denk als Soury?quote:
Ahh shitquote:
Ik zie het als een complimentquote:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik had in 1e instantie liever dat Spanje doorging (alleen maar om die leuke Marokkaantjes in NL te irriteren), maar qia spel gun in het Marokko. En ook de Marokkanen in Marokko gun ik hetquote:
Ik gun ze niets ..hier de politie alweer bekogeld met bakstenenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had in 1e instantie liever dat Spanje doorging (alleen maar om die leuke Marokkaantjes in NL te irriteren), maar qia spel gun in het Marokko. En ook de Marokkanen in Marokko gun ik het
ik zei iets dergelijks vanmiddag hier thuis. Koen Jr noemde me een racistquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik gun ze niets ..hier de politie alweer bekogeld met bakstenen![]()
Echt die wijk moet een hek omheen en een bom op
Het is gewoon tuig. Waar ze ook vandaan komen. En wat in die wijk woont is weinig soeps.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zei iets dergelijks vanmiddag hier thuis. Koen Jr noemde me een racist
Echt die term wordt voor van alles misbruikt tegenwoordig
ik zei tegen hem iets als dat de normale Marokkanen in Marokko wonenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is gewoon tuig. Waar ze ook vandaan komen. En wat in die wijk woont is weinig soeps.
Wequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja gaat ons dat dit jaar nog lukken ?
Gaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Onsquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Doenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
We halen er zo ongeveer 1 per 2 dagen denk ik nuquote:
ja klopt ... het dubbele zal nodig zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
We halen er zo ongeveer 1 per 2 dagen denk ik nu
We zullen er ongeveer 4 per dag moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
ja klopt ... het dubbele zal nodig zijn
Nee het is vrij rustigquote:
Amaiquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen er ongeveer 4 per dag moeten hebben
Volgend jaar is ook goed genoeg wat mij betreftquote:
Kom je nou meequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar is ook goed genoeg wat mij betreft
dit is toch geen VBL?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Er wordt teveel over voetbal geluld vinden sommigen ... en ipv zelf over iets anders te beginnen wordt er geklaagd ...
Het is ook wel vreemd om alle Marokkanen daar verantwoordelijk voor te nemen. Zoals de boeren of wappies ook niet staan voor alle Nederlanders.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zei iets dergelijks vanmiddag hier thuis. Koen Jr noemde me een racist
Echt die term wordt voor van alles misbruikt tegenwoordig
Ja anders wacht ik wel even tot jij 100 x 300 posts heb gemaaktquote:
Hahaatjesquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja anders wacht ik wel even tot jij 100 x 300 posts heb gemaakt
Pcies en er zijn het hele jaar voetbalrellen genoegquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd om alle Marokkanen daar verantwoordelijk voor te nemen. Zoals de boeren of wappies ook niet staan voor alle Nederlanders.
vooral in bepaalde regiosquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies en er zijn het hele jaar voetbalrellen genoeg
Kan je ook een heel boek schrijvenquote:
Ja het is nu niet zo dat dit helemaal uit het niets komt of zoquote:
Daar moet ook een hek omheen. Waar ze ook vandaan komen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies en er zijn het hele jaar voetbalrellen genoeg
Dat heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook wel vreemd om alle Marokkanen daar verantwoordelijk voor te nemen. Zoals de boeren of wappies ook niet staan voor alle Nederlanders.
Eerst maar eens een hek om heel den haag dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar moet ook een hek omheen. Waar ze ook vandaan komen.
stond dat er nu nog steeds niet?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een hek om heel den haag dan?
Niet hoog en dicht genoeg mocht het er al staanquote:
Ik heb ook nooit beweerd dat je dat wel beweerd hebtquote:
Vast erg gezelligquote:Op woensdag 7 december 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nog ff een Spaans voetbal programma ....
Van Gaal is na het WK weer beschikbaarquote:
Ik wou het bijna nog melden op twitchquote:Op woensdag 7 december 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Van Gaal is na het WK weer beschikbaar
Die meneer klinkt een beetje boosquote:Op woensdag 7 december 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou het bijna nog melden op twitch
maar ook op YT
Ja die is wel vaker boos ... soms zet ie Barcelona voor schut ... maar dat wordt dus overal bekeken.. In Casablanca waren ze net live en kenden ze het , maar ook in Zuid Amerika ,,,quote:
mag die man niet eens met pensioen?quote:Op woensdag 7 december 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Van Gaal is na het WK weer beschikbaar
Net als Dick Advocaat denk ik. Hij mag best maar wil nietquote:Op woensdag 7 december 2022 06:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag die man niet eens met pensioen?
zie nu pas dat Dickie in ADO is getrapt, man man manquote:Op woensdag 7 december 2022 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Net als Dick Advocaat denk ik. Hij mag best maar wil niet![]()
Goedemorgen.
Jaquote:Op woensdag 7 december 2022 06:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie nu pas dat Dickie in ADO is getrapt, man man man
Ik dacht dat ADO in Dickie ws getraptquote:Op woensdag 7 december 2022 06:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie nu pas dat Dickie in ADO is getrapt, man man man
Ja, dat zou ook kunnen. Zet er wel een deur in... kan ik die zaterdag even open zetten. Hou er niet van om mensen voor de deur te laten staan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een hek om heel den haag dan?
quote:Op woensdag 7 december 2022 08:43 schreef engine het volgende:
Ben echt niet goed wakker vanochtend maar wel scherp genoeg om op tijd een hertje te zien dat voor de auto sprong.
Avondetenquote:Op woensdag 7 december 2022 08:43 schreef engine het volgende:
Ben echt niet goed wakker vanochtend maar wel scherp genoeg om op tijd een hertje te zien dat voor de auto sprong.
Denk dat je dan nu wel goed wakker bent.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:43 schreef engine het volgende:
Qanonquote:Op woensdag 7 december 2022 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
WTF,
hoe ver kan je gaan in je eigen rechts extremistische ideologie
Dit is Duitsland, maar in NL zie ik de fvd hier ook wel voor aan
https://www.ad.nl/buitenl(...)den-plegen~a6ab860f/
Waarom? Wat heeft Kaag zo fout gedaan?quote:Op woensdag 7 december 2022 09:49 schreef Koen66 het volgende:
alhoewel ik Kaag wel verdenk van reptiel zijn
hooguit d'r eigen principes verloochenen om in het pluche te kunnen blijven.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft Kaag zo fout gedaan?
Wie ga jij vandaag vermoorden?quote:Op woensdag 7 december 2022 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben zelf ook onderdeel van de linkse elite. Samen met mijn andere milieu vriendjes in de app groep met Frans Timmermans
Corona doet het op Fok aardig lees ik her en derquote:Op woensdag 7 december 2022 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie ga jij vandaag vermoorden?
Misschien even in het gezicht hoesten?
Wat ik niet snap is het gehak op vooral Kaag. Ze is niet enger dan de meeste politici op dit moment. Maar wel altijd de ******quote:Op woensdag 7 december 2022 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit d'r eigen principes verloochenen om in het pluche te kunnen blijven.
Maar daar hoef je idd geen reptiel voor te zijn
Reichsburger met frietjesquote:
Uhm we zijn nog in conclaaf of we een nieuwe streng corona los laten of een sneeuwstorm over Europa los laten.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie ga jij vandaag vermoorden?
Misschien even in het gezicht hoesten?
Omdat ze vrouw is.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is het gehak op vooral Kaag. Ze is niet enger dan de meeste politici op dit moment. Maar wel altijd de ******
dat zal zijn omdat zij het hardste riep dat er "nieuwe politiek" zou komenquote:Op woensdag 7 december 2022 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is het gehak op vooral Kaag. Ze is niet enger dan de meeste politici op dit moment. Maar wel altijd de ******
Rutte roept al jaren daar voor op.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal zijn omdat zij het hardste riep dat er "nieuwe politiek" zou komen
Je hebt een verkeerd beeld van reptielenquote:Op woensdag 7 december 2022 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit d'r eigen principes verloochenen om in het pluche te kunnen blijven.
Maar daar hoef je idd geen reptiel voor te zijn
Het zou wel goed zijn voor de aarde als er ineens 80% van de mens minder zou zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm we zijn nog in conclaaf of we een nieuwe streng corona los laten of een sneeuwstorm over Europa los laten.
Dat doen ze allemaal, en juist deze ene wordt er over het algemeen gehaatquote:Op woensdag 7 december 2022 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal zijn omdat zij het hardste riep dat er "nieuwe politiek" zou komen
Ja maar we moeten het te erg doen want dan zijn we zelf als linkse elite ook het haasjequote:Op woensdag 7 december 2022 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn voor de aarde als er ineens 80% van de mens minder zou zijn
Ja was wel even schrikken. M'n collega had het helemaal niet gezien dus die zat al helemaal tegen het dak aanquote:Op woensdag 7 december 2022 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Man, dan zit je ook wel even te trillen, denk ik. Pff, vreselijk voor het hertje als je dat raakt, maar je hebt ook gelijk een bak schade.
Ooit een zwaan op de auto gehad, maar toen zat ik toch mooi in de sloot, met auto en al. Schoenbandje vast achter de handrem... toen dacht ik toch echt, dat het klaar was met me.
Ja, als je het niet ziet aankomen. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was wel even schrikken. M'n collega had het helemaal niet gezien dus die zat al helemaal tegen het dak aan![]()
Pff ja dat zijn ook flinke beesten. Zeker als je een beetje snelheid hebt heeft dat veel impact.
Ach jeetje arm beestquote:Op woensdag 7 december 2022 08:43 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2022 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rutte roept al jaren daar voor op.
Rutte verkondigt al jaren dat het anders moetquote:Op woensdag 7 december 2022 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, en juist deze ene wordt er over het algemeen gehaat
quote:Op woensdag 7 december 2022 09:49 schreef Koen66 het volgende:
alhoewel ik Kaag wel verdenk van reptiel zijn
En dat blijf ik dus krom vinden. De, bijna extreme, haat tegen Kaag, terwijl de rest het even hard doet.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Rutte verkondigt al jaren dat het anders moet
Kaag verkondigde dat ze af wilde van de manier waarop het ging en zette zich daardoor ook tegenover Rutte
Echter, nu lijkt alles koek en ei in de regering.
Dit lijkt me een van de redenen waarom dit Kaag harder wordt aangewreven dan Rutte
Als jij nou je best doet hebben we die dit jaar nog welquote:
Pcies gisteren moesten er nog 30.000 posts gemaakt worden en nu nog maar 28.966quote:Op woensdag 7 december 2022 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij nou je best doet hebben we die dit jaar nog wel
Alleenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inmijn berekening : 29853quote:Op woensdag 7 december 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies gisteren moesten er nog 30.000 posts gemaakt worden en nu nog maar 28.966
Liever niet dit is geen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoietsquote:
Ik had bijna een bolk gedaan netquote:Op woensdag 7 december 2022 16:11 schreef pullup het volgende:
En geen bolkende gekken hier inderdaad
Ja dat krijg je er vanquote:
Soort van, ben er nog steeds niet over uitquote:
Is het al 03.27 uur?quote:Op woensdag 7 december 2022 16:11 schreef pullup het volgende:
En geen bolkende gekken hier inderdaad
ik ging uit van 99 topics met 300 post .. maar kunnen er ook 301 zijn ...quote:Op woensdag 7 december 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soort van, ben er nog steeds niet over uit
Gelukkig slaap ik danquote:
Zoiets zou het ook moeten zijn. Of 98.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ging uit van 99 topics met 300 post .. maar kunnen er ook 301 zijn ...
Ik ook, meestal.quote:
Soms lees ik ff terug, gewoon om te lachen hoe mensen zich ontzettend druk maken.quote:
En een wekker zetten met het excuus Ik moest plassen. Elke dag weerquote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Soms lees ik ff terug, gewoon om te lachen hoe mensen zich ontzettend druk maken.
Lolquote:Op woensdag 7 december 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En een wekker zetten met het excuus Ik moest plassen. Elke dag weer
Ja dat valt ook heel niet op, nee.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En een wekker zetten met het excuus Ik moest plassen. Elke dag weer
Huh?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
En het gezeik is alweer begonnen. Denk dat DTS zo weer dicht zit.
Oh vandaar dat Aloa hier isquote:Op woensdag 7 december 2022 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
En het gezeik is alweer begonnen. Denk dat DTS zo weer dicht zit.
Zie nu net in de topicpointer van DTS dat het maar tot het nieuwe jaar open is. Dus het duurt nog maar even.quote:
Ging er vanmorgen alweer een uit zijn plaat omdat een ander de downtime pakte. Wel vermakelijk natuurlijk, maar vooral sneu.quote:
Oh als er nog wat te winnen is ok.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ging er vanmorgen alweer een uit zijn plaat omdat een ander de downtime pakte. Wel vermakelijk natuurlijk, maar vooral sneu.
Dat staat er al vanaf het begin.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zie nu net in de topicpointer van DTS dat het maar tot het nieuwe jaar open is. Dus het duurt nog maar even.
Mario idd.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ging er vanmorgen alweer een uit zijn plaat omdat een ander de downtime pakte. Wel vermakelijk natuurlijk, maar vooral sneu.
quote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat staat er al vanaf het begin.
[..]
Mario idd.
Oh, was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat staat er al vanaf het begin.
[..]
Mario idd.
Dat hoort er ondertussen bijquote:Op woensdag 7 december 2022 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, was me nog niet opgevallen.
En inderdaad Mario. Some things never change
Die doet waar hij goed in is. Vernielenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, was me nog niet opgevallen.
En inderdaad Mario. Some things never change
Heeft het zelf niet eens in de gaten dat hij het voor anderen verkloot vrees ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die doet waar hij goed in is. Vernielen
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, het wordt getolereerd. Dat is wat anders.
Het boeit mij verder ook niks hoor, kijk heel af en toe eens in het topic.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Kan mij verder niet boeien, ik weet het ondertussen wel.
Jajajajaja... je klinkt als Dotteke. Uhhhhh boeit me niet hoor maar wel punten harken.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Kan mij verder niet boeien, ik weet het ondertussen wel.
Hoi Souryquote:Op woensdag 7 december 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajajajaja... je klinkt als Dotteke. Uhhhhh boeit me niet hoor maar wel punten harken.
Ja even serieus, jij bent de grootste jankerd wat DTS betreft. Overal in FB in FB en waar niet. Nu is het zover en het boeit je niet, PLEASE !!!!quote:
Sowwy m’vroiquote:Op woensdag 7 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gaat het hier ovr DTS?![]()
Ksst ksst!
Goeie vraagquote:Op woensdag 7 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Ksst ksst!
Het is beter dan WK voetbalquote:Op woensdag 7 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Ksst ksst!
Hoi Souryquote:Op woensdag 7 december 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even serieus, jij bent de grootste jankerd wat DTS betreft. Overal in FB in FB en waar niet. Nu is het zover en het boeit je niet, PLEASE !!!!
Topperquote:Op woensdag 7 december 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even serieus, jij bent de grootste jankerd wat DTS betreft. Overal in FB in FB en waar niet. Nu is het zover en het boeit je niet, PLEASE !!!!
Nou dat zelfs niet, ik heb helemaal niet met voetbal, maar dat lees ik hier liever dan dat DTSquote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Ksst ksst!
Dat absoluut!quote:Op woensdag 7 december 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet zaterdag op gedronken worden
Ik zag je regelmatig in DTS.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dat zelfs niet, ik heb helemaal niet met voetbal, maar dat lees ik hier liever dan dat DTS
Ik houd van ordinair leedvermaak, maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat absoluut!![]()
Had nog iets over ordinair leedvermaak toegevoegd aan die post.
Klopt!quote:Op woensdag 7 december 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag je regelmatig in DTS.
Nu niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja die heb ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd van ordinair leedvermaak, maar er zijn grenzen
Dooie mag ik hopenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nein, dan ga IK met muizen gooien
Lastige vraag.quote:
Dat magquote:
Mwah, als ik lees dat iemand een hele nacht opblijft voor de downtime, waar vervolgens een ander mee aan de haal gaat, waarna eerstgenoemde daarvoor uit zijn plaat gaat en hij vervolgens naar zijn werk moet?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd van ordinair leedvermaak, maar er zijn grenzen
Het gaat mij ook boven mijn pet.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, als ik lees dat iemand een hele nacht opblijft voor de downtime, waar vervolgens een ander mee aan de haal gaat, waarna eerstgenoemde daarvoor uit zijn plaat gaat en hij vervolgens naar zijn werk moet?
Nou dan moet ik wel een beetje lachen hoor.
Nee maakt niet veel uit hahaquote:Op woensdag 7 december 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Maar vanavond even niet, is dat voor jou een jammer of een wel even fijn?
Ik ga voor leedvermaakquote:
Voor liefhebbers kan ik me dat wel voorstellen, het is niet echt lekker buitenweer ook, hier staat het dus ook elke avond aan. Hij is er zoet meequote:Op woensdag 7 december 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maakt niet veel uit haha
Ik kijk niet erg veel hoor, dikke overkill
Moet wel toegeven datik eerst dit gebeuren in december maar niks vond maar het breekt toch wel aardig want heel veel andere sport is er niet op dit moment
Soms is leedvermaak nog beter dan wraak, je hoeft er vaak zelf nog niet eens iets voor te doen en doet karma zijn werk wel.quote:
Je roept het zelf afquote:
Dat is toch best groot?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik mik op de 42” aan de lange muur. Gewoon, omdat dat kan.
En dan post ik dat woedend hier in de SC.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch best groot?
Ten eerste niet te missen met je muis, en ten tweede Groot
Er zijn ook grote muizenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch best groot?
Ten eerste niet te missen met je muis, en ten tweede Groot
Dit komt me heel bekend voorquote:Op woensdag 7 december 2022 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan post ik dat woedend hier in de SC.
Hilariteit verzekerd!![]()
Eens zelfs dat komt nauwelijks meer voorquote:
Scheissequote:
De kans is aanwezig de komende dagenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens zelfs dat komt nauwelijks meer voor
Maart of zo denk ikquote:Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
De kans is aanwezig de komende dagen
Dan zit je hier verkeerd nu.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar de sneeuw. Ik wil zon en hoge temperaturen.
Heb jij dat ook dat je als kind in de kerstvakantie altijd in de sneeuw liep en aan het schaatsen was?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens zelfs dat komt nauwelijks meer voor
Zeker ja, en sleetje rijden. Achter autobumpers hangen op spekgladde weggetjes enz.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je als kind in de kerstvakantie altijd in de sneeuw liep en aan het schaatsen was?
Stadsbussen bekogelen met sneeuwballen.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker ja, en sleetje rijden. Achter autobumpers hangen op spekgladde weggetjes enz.
Ja cool.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker ja, en sleetje rijden. Achter autobumpers hangen op spekgladde weggetjes enz.
Yes, en dan niet even snel snel voor het weg was. je had kansen genoegquote:Op woensdag 7 december 2022 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Stadsbussen bekogelen met sneeuwballen.
Nou dat nou weer nietquote:Op woensdag 7 december 2022 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Stadsbussen bekogelen met sneeuwballen.
Ja inderdaad lag sneeuw zat. En bussen genoeg.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes, en dan niet even snel snel voor het weg was. je had kansen genoeg
Laat het iig tot zondag even wegblijven. Ik wil nog naar huisquote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef pullup het volgende:
Zal eens even kijken in de voorspelling.
Het zal Amsterdam wel weer overslaan
Wel koudquote:
Jaquote:
Nog ergerquote:
Mijn make-upquote:
Oh ja dat ookquote:
Eigenlijk heb ik beter haar van regen. Gaat krullenquote:
Sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik beter haar van regen. Gaat krullen
Ik heb ook geen parapluquote:Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd geluk
Dat begrijp ik, ik heb er 6 denk ik, maar ik gebruik ze amper, trek dan liever aan capuchon over mijn kop.quote:
Ja klopt mensen die wat kleiner zijn lopen in de weg.quote:
Gewoon aan de kant duwen hoppaquote:Op woensdag 7 december 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt mensen die wat kleiner zijn lopen in de weg.
* boksquote:Op woensdag 7 december 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik beter haar van regen. Gaat krullen
Nou ja ik loop er wel omheen.quote:
Oh heb jij dat ook?quote:
Cool. Pijpenkrullen zelfs.quote:
Ik dacht ooit dat het van regenwater kwam. Ik waste mijn haar uit de regenton uit de tuin. Maar dat was het nietquote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat het van regenwater kwam. Ik waste mijn haar uit de regenton uit de tuin. Maar dat was het niet
Lee Towers?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Das toch niet dingentje die in zijn kraan omver gevallen is he?![]()
https://www.hln.be/gent/k(...)ziekenhuis~a7ebe15a/
Heeft nog gepost vanavond dus neequote:Op woensdag 7 december 2022 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Das toch niet dingentje die in zijn kraan omver gevallen is he?![]()
https://www.hln.be/gent/k(...)ziekenhuis~a7ebe15a/
En geen Marsquote:Op woensdag 7 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
mooi man .. maar geen Noorderlicht op deze manier
Nope..heb die app wel in de gaten gehouden maar zit er helaas niet meer in denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
mooi man .. maar geen Noorderlicht op deze manier
quote:
Liever Bountyquote:
ik hoorde vanmorgen dat Mars vannacht rond half 1 vanuit Nederland te zien is, met het blote oog zelfs.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nope..heb die app wel in de gaten gehouden maar zit er helaas niet meer in denk ik.
[..]![]()
Maar kun je ook niet met het blote oog waarnemen en een telescoop heb ik ook niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |