Kloptquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vroeg hoe ze daar over dacht. Niet aangegeven dat hij dat wilde volgens mij.
Ik ben Rotterdamse, die overdrijven weleensquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vond ik dan ook zwaar overdreven van jou
En daarna samen die loods uit. Genoeg sas en bern gehadquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
Nou zoen maar ff en door jongens..
wat een drama..
Aha is dat hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdamse, die overdrijven weleens
We weten iig dat hun mogelijke relatie zal bestaan uit uuuuuurenlang gevoelens en gedachten bespreken .. goed vooruitzichtquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een raar stel hoor. Ze weet ook niet wanneer de sadness weg is 🤣🤣 hij heeft haar niet eens wat gedaan 🤣🤣
Elkaar niet aankijkend maar strak voor zich uitkijkend.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:42 schreef mootie het volgende:
Zie je ze al zitten thuis, avond aan avond zemelend op de bank.
Sas weet niet hoe lang het duurt tot de sadness weg is.
Ik zou die sadness en supersad op haar voorhoofd tatoeėren.
Bern moet het waarmaken van Sas.
ja ik ook, tot ik die blokkuiten zagquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, dacht eerst dat het KimD zelf was
Nee ze praat haar straatje schoon. Ze moest toch kotsen?quote:
Ik las "blokfluiten"quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik ook, tot ik die blokkuiten zag
Ze staat gewoon voor lulquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt het niet verdiend. Het enige wat je gedaan hebt is eerlijk zijn zegt Sa 🤣🤣🤣🤣🤣
Echt he. Ach gossie zijn hoofd legt slweer tegen haar schouder.quote:
En ondertussen heeft ze hem door het slijk gehaald op.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt het niet verdiend. Het enige wat je gedaan hebt is eerlijk zijn zegt Sa 🤣🤣🤣🤣🤣
Typisch "hij doet dat normaal ook niet hoor!!" praatje van vrouw met blauw oog en gekneusde ribben op de SEH.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |